טבעות כסף מיוחדות

את נכנסת לעבודה עם טבעת כסף חדשה שקנית ומרגישה בעננים. לפתע את נתקלת בקולגה במשרד שעונדת טבעת זהה לחלוטין וצונחת חזרה אל הקרקע. זה מרגיש כמעט כמו שמישהי לובשת בחתונה שמלה זהה לזו שלך, נכון? זו בדיוק הסיבה שמומלץ לרכוש טבעות כסף מיוחדות, כאלה שגם ישדרגו את המראה שלך וגם יתנו לך את הייחודיות שמגיעה לך.

טבעות כסף מעוצבות לאישה

טבעות כסף מוסיפות סגנון לכל אישה. הן משתלבות נהדר עם תכשיטים נוספים וניתן ליצור התאמה מושלמת בין טבעת כסף לבין סגנון הלבוש והאיפור שלך.

טבעות כסף יכולות להוות סמל לנישואין, אהבה, חברות, הצלחה ועוד. כמו כל תכשיט לאישה, טבעות כסף אשר מעוצבות בעבודת יד יהיו תמיד מיוחדות יותר וגם עמידות לזמן רב יותר.

כיצד בוחרים צבע וגודל של טבעות כסף מיוחדות?

כאשר את קונה טבעות כסף מיוחדות ניתן לבחור טבעת במגוון צבעים, סגנונות, צורות וגדלים. העיצוב, הגודל והמידה הם פרמטרים חשובים במיוחד. אין תחליף לנוחות ולכן חשוב קודם כל לדעת את מידת האצבע המדויקת שלך. אם אינך בטוחה בכך, מומלץ ליצור קשר עם איש מקצוע כדי לבדוק זאת.

מה לגבי הגודל הרצוי? ובכן, אמנם מדובר בעניין אינדיבידואלי אך מבחינה אסטטית, בדרך כלל נשים בעלות אצבעות רחבות ו/או כפות ידיים גדולות, יעדיפו טבעות עדינות יותר, כאלה אשר בולטות פחות. לעומת זאת, נשים בעלות אצבעות צרות וכפות ידיים קטנות יותר, יעדיפו דווקא טבעות בולטות ומושכות תשומת לב.

האם לנקות את טבעת הכסף?

רצוי לנקות את טבעת הכסף שלך כל כמה חודשים. איך מנקים טבעת כסף? עושים זאת במים חמימים למשך כחמש דקות, ההשריה במים מסייעת לשמירה של הברק הטבעי של הכסף. בכל חנות תכשיטים ניתן לקנות גם מטלית מיוחדת לניקוי טבעות כסף מיוחדות.

האם אפשר להתקלח עם טבעת כסף?

בכל הקשור לניקיון הבית, עדיף שלא לעשות זאת עם טבעת כסף. לכן מומלץ להסיר את הטבעת מבעוד מועד, כולל לפני מריחת קרמים שונים על הידיים אשר עלולים לפגוע בצבע הטבעי של טבעת הכסף. יש להימנע גם ממקלחת עם טבעות כסף משום שלאורך זמן מים עלולים לגרום לאיבוד הברק שלהן.