טבעות נישואין

  טבעות נישואין בעדיתא חנות תכשיטים און ליין

עם השנים באלפסי תכשיטים (עדיתא גולד) הפכנו לשם נרדף לקניית טבעות נישואין היישר מהצורף בצפון הארץ. בחנות, הנמצאת בלב מתחם העסקים בעיר חיפה, קיים מבחר ענק הכולל למעלה מ- 100 טבעות נישואין בעיצובים שונים. את הטבעות המיוצרות בעבודת יד ניתן להזמין בכל גווני הזהב: צהוב,לבן ואדום 14 קארט ובכל רוחב, על פי בקשתכם.

לפי היהדות הקידושין מתבצע במספר דרכים: אחת מהן הוא נתינת טבעת זהב פשוטה לאישה כסמל לבניית בית המקדש בעזרת טבעות. הטבעת מסמלת את הבנייה של בני הזוג, כבנייתו החזקה של בית המקדש, את האהבה והקשר הנצחי בין השניים. 

בדרך כלל טבעת נישואין תהיה טבעת זהב פשוטה יחסית, עם מעט מאוד אבנים, וללא אבן גדולה. גם גברים עונדים טבעת נישואין, לרוב טבעת זהב דקה וחלקה לחלוטין. את טבעת הנישואין לגבר לא נהוג לתת במעמד הקידושין. 
טבעות נישואין הן הסמל למחויבות הזוגית. הטבעות מוחלפות בין בני הזוג במהלך טקס הנישואין כאשר המטרה היא שיישארו על האצבע במהלך כל החיים. 

 

טבעות נישואין לגבר

טבעות נישואין לגבר הפכו עם השנים לנישה אופנתית מיוחדת. גברים רבים מעדיפים את הטבעות נישואין בעיצוב דק וקלאסי, אולם במקביל יש גם ביקושים לטבעות נישואין  מעוצבות יותר. בבחירת טבעת נישואין לגבר, כדאי לשמוע המלצות מצורף מקצועי לגבי הטבעת, החומר ממנו עשויה ולבצע קנייה איתה תהיה שלם לעוד שנים רבות. אם יש לך עיצוב מקורי לטבעת, אתה מוזמן להגשים אותו אצלנו בעדיתא, זה הזמן שלך לרכוש טבעת נישואין שתלווה אותך לעוד שנים רבות.