עגילי זהב מזהב צהוב

עגילים הם התכשיט הקלאסי ביותר שקיים עבור נשים, הם קיימים אלפי שנים ומוזכרים אפילו בתנ"ך. עגילים מגיעים בצורות, צבעים, עיצובים ושילובים שונים, אך כמעט בכל מקום, עגילי זהב הם התכשיט המבוקש ביותר. אולי משום שהם מתאימים לכל אירוע – אין כמו עגילי זהב מזהב צהוב כדי להשלים את המראה האידיאלי עבורך.

מה ערכו של זהב?

זהב הוא יסוד מתכתי עמיד לקורוזיה שסמלו הכימי הוא AU. בניגוד לשטרות כסף אשר ערכן נמצא בירידה מתמדת לאורך ההיסטוריה כתוצאה מאינפלציה, ערכו של זהב עולה ביציבות – אם בתחילת המילניום מחיר אונקיית זהב היה קצת מעל 250 דולר, כיום הוא חוצה את גבול ה-2,000 דולר וערכו ימשיך לעלות.

מה זה זהב צהוב?

סגסוגת היא שילוב של שני יסודות או יותר אשר לפחות אחד מהם הוא מתכת. זהב צהוב הוא תוצר סגסוגת של זהב, כסף, נחושת ואבץ. קראט היא יחידת המדידה לטוהר של הזהב – זהב טהור 100% מסומן כזהב 24 קראט, זהב טהור ב-75% הוא 18 קראט וזהב 14 קראט הוא טהור ב-58.5%.

ישנם גם זהב בצבע לבן ואף זהב בצבע אדום. זהב לבן עשוי מסגסוגת של זהב עם מתכות כגון ניקל, אבץ, פלטינה ועוד מתכות לבנות. זהב אדום הוא תוצאה של סגסוגת של זהב עם נחושת.

ועדיין, זהב צהוב הוא המבוקש ביותר. עגילי זהב מזהב לבן עשויים אמנם להתאים לגוון עור כהה יותר, אבל אין כמעט מישהי שלא תיראה נפלא עם עגילי זהב מזהב צהוב.

עגילי זהב תלויים או צמודים מזהב צהוב

עגילי זהב מזהב צהוב ניתן למצוא כעגילי זהב צמודים או עגילי זהב תלויים. מובן שישנם עיצובים רבים בתוך שתי הקטגוריות הללו, עם מבחר רב של אבני חן. המבחר של עגילי זהב מזהב צהוב הוא כיום בלתי נגמר מאחר שהלקוחות יכולות לבחור בהתאמה אישית את העגילים שלהן, כולל ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

עדיתא גולד – המילה האחרונה בעגילי זהב מזהב צהוב

עדיתא גולד שייכת למותג אלפסי תכשיטים הקיים כ-40 שנה. חנות האונליין מציעה מגוון אדיר של תכשיטים מעוצבים לאישה בעבודת יד, אשר מתחדשים כל העת גם בתכשיטים בהתאמה אישית לפי רצון הלקוחות.

ניתן למצוא בחנות עגילי זהב מזהב צהוב 14 קראט בשלל עיצובים מרגשים. עגילי זהב תלויים למשל ניתן למצוא בעיצובים קלאסיים עגולים או אובלים, או בחיתוכי טיפה בגדלים שונים. הגילים משובצים באבני חן כמו אופל לבן, טורקיז, אמטיסט, אוניקס, גרנט ומבחר גדול נוסף של צבעים, גדלים וסוגים.

עגילי זהב צמודים הם עוד מומחיות של עדיתא גולד - משובצים במגוון אבני חן בשלל צבעים, עגילי יוקרה וגם עגילי זהב חלקים. את כל עגילי הזהב והתכשיטים ניתן לקבל במשלוח חינם עד הבית, כולל החלפה או החזרה במידת הצורך עם שליח ללא תוספת תשלום.