פינת המומלצים- עגילים תלויים ארוכים

העגילים ללוק המושלם

לא משנה מה תבחרי ללבוש בין אם תשימי שמלה, תלבשי מחוייט או שתבחרי בלוק קז'ואל יומיומי, ברגע שתענדי עגילים, האאוטפיט שלך ישתדרג באופן מיידי וללא מאמץ. בין אם את חובבת תכשיטי זהב, כסף או ציפוי, תוכלי למצוא אצלנו בעדיתא את כל הסוגים, במחירים מדהימים כולל  משלוח חינם עד בית הלקוח לנוחיותך. אנו מעדכנים ומחדשים את הקולקציות שלנו כל הזמן על מנת שתוכלי להתחדש ולהשתדרג באופן קבוע. כמו כן, תמיד תוכלי למצוא את דגמי הדגל שלנו אשר רצים איתנו לאורך שנים. מדובר בדגמים שלעולם לא יוצאים מהאופנה משולבים אבני חן ואבני זירקון יפים ונוצצים. שלא נדבר על הערך הרוחני של אבני החן ועל התכונות שיש לכל אבן.  

עגילי זהב תלויים הם על זמניים. ישנם טרנדים חולפים של עגילים תלויים, אבל מאז ומתמיד הם היו קיימים בשוק וישנם דגמים פופולריים מאוד אשר נשארים לאורך שנים ולא משתנים. כיום כמות החידושים מפתיעה ומאתגרת אותנו המעצבים לצאת מהקופסה בכל פעם מחדש על מנת להתחדש ולהטביע את החותם העיצובי בחברה.

סוגי העגילים התלויים המומלצים שאנו מציעים 

באתר שלנו תוכלי למצוא עגילים תלויים בשיבוץ אבני חן כגון: אוניקס, גרנט, אופל לבן, אופל כחול, מונסטון, טורקיז, אמטיסט, אופל שחור, לאפיס, לברדורייט ועוד.
מבין הדגמים תוכלי למצוא עגילים עם מתלה ארוך שבסופם ישנה אבן חן או זירקון בצורת טיפה או עיגול, ישנם דגמים כאלו גם עם מתלה קצר יותר  למראה יותר מוקפד.
דגם נוסף הוא עגיל שרשרת עדין מאוד עם סיומת של אבן אופל לבן או אופל כחול עגול וקטן ומתאים לכל תלבושת שתבחרי, וגם ליום יום או ליציאה.
במידה ואת פחות מתחברת לאבנים, תוכלי למצוא גם עגילי כסף תלויים עם תליונים מדליקים ומיוחדים מלאים בסטייל ואמירה אישית.
כל שנותר לך הוא רק לבחור את מה שאת הכי אוהבת! ואפילו לקבל מאיתנו קופסת תכשיטים מתנה! ברכישה מעל 500 ש"ח.
עגילים תלויים הם הצהרת אופנה וכל אחת בוחרת את הסגנון שלה, יודעת לשלב אותם עם תסרוקות שונות ומגוונות להשלמת המראה. בין אם פזור או אסוף, עגיל תלוי ארוך או קצר- לכל אחת יש את האמירה האופנתית שלה ע"י שילוב של התכשיט, האאוטפיט הנכון, התסרוקת ובקיצור המכלול. לנו בעדיתא חשוב שיהיו לך את הפריטים הטובים והנכונים שישאירו את החותם הסופי ויהוו חלק בלתי נפרד מהלוק היום יומי שלך. 

אם כבר ביקרת אצלנו באתר אז ודאי נתקלת בסל מוצרים עצום של עגילים תלויים מזהב 14K וגם בכסף וציפוי. וגם אם טרם ביקרת, אנחנו מזמינים אותך להיכנס ולהתרשם ואפילו להירשם למועדון הלקוחות שלנו ולקבל הטבות ועדכונים. אנו מאמינים שהסיכוי שתמצאי אצלנו מוצר לטעמך האישי הוא גבוהה מפאת המגוון הרחב שייצרנו לאורך השנים. וכמובן, תוספי לכך את עניין האיכות והשירות- כל המוצרים שלנו הם בעבודת יד, דבר אשר מבטיח את איכות המוצר שאת מקבלת. 

משפחת עדיתא בשביל פה לכל שאלה, ייעוץ והכוונה.
טלפון שירות לקוחות: 076-599-1174 | אימייל: adita@aditagold.co.il