עגילי זהב תלויים מיוחדים

כאשר רוצים להותיר רושם, עונדים תכשיטים. זו עובדה ידועה וניתן להתבונן בשימוש שנעשה בזהב לאורך ההיסטוריה, כדי להבין את תפקידו המשמעותי. ישנם תכשיטים מסוגים שונים המייצרים אווירות שונות וכל סוג תכשיט מתאים ליצירת רושם מסוג אחר. אם אתם רוצים לקנות תכשיט זהב מיוחדים, או במקרה של הכתבה הזו, עגילי זהב, כדאי לכם לקרוא את הסקירה הקצרה שהכנו.

מה זה זהב?

זהב זו מתכת הנמצאת בטבע ובשל תכונותיה הייחודיות משמשת, מעבר ליצירת תכשיטים גם בתעשייה ובטכנולוגיה. ריכוז הזהב בתערובת של מתכות עם זהב (סגסוגת) וכן, בתכשיטים, נמדד בקרט ויש בו כדי להעיד על מידת הטוהר של הזהב.

הקסם שבמתכת ראשונית

 

זהב מוכר לאדם משחר ימי ההיסטוריה, שכן, מדובר באחת מהמתכות הראשונות בהן נעשה שימוש על ידי בני האדם. לפי חישובים שנעשו, כ 70% מהזהב שהופק בעולם מוצה מאז תחילת המאה ה-20. מאחר וזהב הינו משאב טבעי מוגבל, ערכו נוטה לעלות או לכל הפחות לשמור על עצמו ונראה כי נמצא בעליה במשך השנים, לאורך זמן. השימוש בזהב עבור תכשיטים מוכר לאנושות ונראה כי עוד בעבר נעשה בו שימוש ליצירת תכשיטים כמו צמידים, עגילי זהב תלויים מיוחדים, טבעות ועוד.

תכשיטי זהב

זהב מאפשר יצירת תכשיטים מסוגים שונים וניתן לראות כיצד נעשה שימוש בזהב על מנת ליצור תכשיטים בשלבים שונים של היסטוריה. כיום, ניתן למצוא זהב כמעט בכל בית, שכן ניתן ליצור ממנו תכשיטים רבים ומגוונים כמו למשל: 

  • עגילים
  • שרשראות
  • תליונים
  • טבעות
  • צמידים

ועוד

מיד ניתן לכם כמה כלים פשוטים שיעזרו לכם לבחור את העגיל המושלם בהתאם לכמה פרמטרים שונים.

התאמת עגילי זהב מיוחדים

ישנם כמה סוגים של עגילי זהב וכל עגיל יוצר אווירה שונה ומתאים לאירוע שונה. כמו כן, כל עגיל מתאים למבנה פנים מסוים, כך שחשוב לקחת בחשבון את כל הרכיבים בכדי לבחור את העגיל הנכון ביותר.

בכדי להקל עליכם את הבחירה, רכזו כאן כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון:

הרעיון הוא כמובן, לנסות כל הזמן ליצור איזונים בין מרקמים, טקסטורות, מוקדי תשומת לב, ונקודות א-סימטריה:

פרמטר

סוג עגיל מתאים

מבנה פנים 

עגול – מומלץ לענוד עגילים מאורכים על מנת ליצור ניגודיות ולהימנע מענידת עגילי חישוק. עגילים צמודים ידגישו את מבנה הפנים הטבעי.

משולש הפוך – מומלץ "לשבור" את אי הסימטריה באמצעות עגילים בעוביים שונים ובשילוב אלמנטים.

גוון שיער 

כהה – מומלץ לענוד עגילים המשלבים אבנים צבעוניות בגוונים עזים ולהימנע מאבנים כהות יחסית, אלא אם הן מתוחמות בזהב או כסף

בהיר – מומלץ לענוד עגילים המשלבים אבנים כהות או צבעוניות, להימנע מאבנים בגווני צהוב ולנסות להתאימן לצבע העיניים. 

סוג מחשוף

עמוק – עגילים צמודים יתנו מקום למחשוף, בזמן שעגילי זהב תלויים מיוחדים, יכולים לאזן את תשומת הלב בין המחשוף לבין הפנים

סטרפלס – כדי לשמור על קו אלגנטי ו"נקי", כדאי להוסיף עגילי זהב תלויים מיוחדים, עגילי וינטאג' וכיו"ב. במידה ועונדים שרשרת דומיננטית, מומלץ להסתפק בעגילים צמודים.

סגנון לבוש

מעוטר, בשילוב כמה עיצובים וטקסטורות – כדאי לאזן בעגילים שמרניים באופן יחסי, כמו עגילים צמודים או עגילים תלויים בעיצוב מינימליסטי.

עיצוב "נקי" ופשוט – הרשו לעצמכם קצת "להשתולל עם העגילים" כדי ליצור עניין במראה הקלאסי. עגילי זהב תלויים מיוחדים הם הפתרון המושלם לסגנון זה.

כמובן שיש לקחת בחשבון שישנם פרמטרים נוספים שכדאי לשקול, כדי להתאים באופן מושלם את העגיל.

אם אתם רוצים להתייעץ לגבי התאמת עגיל, או שיש לכם שאלה, נשמח אם תצרו איתנו קשר. אנחנו בעדיתא, מאמינים שלכל אחד הסגנון שלו ולכן, מתוך מגוון העיצובים שלנו אין לנו ספק שגם אתם תוכלו למצוא עגילי זהב תלויים מיוחדים, עגילים צמודים אלגנטיים, או כל עגיל אחר בו תחפצו, כמו גם תכשיטים רבים אחרים.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !