עגילי כסף 925 – כל מה שכדאי שתדעו עליהם

הביקוש לתכשיטי כסף הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ובין התכשיטים, כמובן גם הביקוש לעגילי כסף 925 הולך ועולה. עגילים אלו יכולים להימצא במגוון עיצובים ובטקסט הזה אנחנו הולכים להכיר לכם רק את חלקם, בדגש על העיצוב המבוקש ביותר, הלוא הוא עגילי כסף 925 תלויים. עכשיו נגלה לכם מה הוא כל הקסם שבעגילי הכסף.

מה זה כסף 925?

הרבה תוהים, מה הוא כסף 925. ובכן, מדובר בסגסוגת המורכבת 92.5% כסף ולרוב 7.5% נחושת. השימוש בסגסוגת הינו נרחב וחולש על תחומי חיים מגוונים. ניתן למצוא שימוש נפוץ בכסף 925 בתשמישי קדושה, כלי נגינה, כלי אוכל וכמובן – תכשיטים. בין מגוון סוגי התכשיטים בהם עושים שימוש בכסף 925, ניתן למצוא עגילים: עגילי חישוק, עגילים צמודים וכמובן עגילי כסף 925 תלויים.

קסם הכסף בעגילים תלויים

עגילים תלויים העשויים כסף 925 הינם בעלי מראה אלגנטי ומרשים, בגוון בהיר, עם בוהק ייחודי. לא סתם מדובר בסגסוגת מבוקשת ביותר בתעשיית התכשיטים בכלל ובתעשיית העגילים בפרט. כל התכשיטים העשויים כסף 925 יכולים להיות משובצים אבנים שונות, בעלי מראה חלק ונוצץ, או בשילוב אלמנטים עיצוביים.

עגילי כסף 925

ישנם סוגים רבים של עגילי כסף, כאשר לכל סוג הייחודיות והייעודיות שלו בהתאמה לאופי העונד או האירוע.

עגילי כסף:

  1. עגילי כסף 925 צמודים - עגילים קטנים, המקנים מראה זוהר ועדין במסגרת הפנים העליונה.
  2. עגילי חישוק מכסף 925 – עגילים בעלי מראה פשוט ונקי של חישוק המעטרים את האוזן במתכת הבוהקת.
  3. עגילי כסף 925 תלויים – אלו הם ה-עגילים אם אתם רוצים להנות מהבוהק הטבעי של העגיל כשהוא עוטף את אזור האוזן ומקרין את המראה האלגנטי לאורך מסגרת הפנים מקו האוזן ועד קוו הצוואר. במידה ונעשה שילוב של אבנים מסוגים שונים בעגילים מסוג זה, הרי שמתווסף רובד נוסף למראה שהעגיל יוצר.

איזה סוג עגילים הוא המתאים ביותר למבנה הפנים שלי?

בטבלה שלפניכם ריכזנו כמה סוגי מבני פנים עיקריים ואת העגילים שמחמיאים להם ביותר:

סוג מבנה פנים

סוג עגיל מתאים

מבנה פנים עגול

כדאי לשנות את המראה המעוגל באמצעות עגילי כסף 925 תלויים, או צרים וארוכים באופן אחר, כך שיהוו ניגודיות למבנה הפנים. מומלץ להימנע מעגילים צמודים או עגילי חישוק מעוגלים.

מבנה פנים מאורך

מדובר בפנים בעלי מבנה מאוזן ולכן כמעט כל סוגי העגילם יחמיאו להם, כמו למשל עגילים צמודים, עגילי חישוק ועגילי כסף 925 תלויים.

מבנה פנים משולש הפוך

מבנה פנים זה מאופיין בחלק עליון שהינו רחב באופן יחסי לזה התחתון ולכן מומלץ לייצר ניגודיות למבנה באמצעות עגילים באורכים שונים ובעלי עובי בינוני.

עיון בהמלצות האלו יאפשר לכם לבצע בחירה נכונה יוצר עבורכם, בבואכם לבחור את תכשיט הכסף הנכון ביותר למבנה הפנים הייחודי שלכם. 

רכישת עגילי כסף 925 ממקצוענים בתחום

במידה וחשוב לכם לדעת שרכשתם תכשיט מכסף 925, בעיצוב ייחודי, חשוב שתפנו לבעל מקצוע המוכר בשוק בזכות הוותק, הניסיון והלקוחות המרוצים שלו. חשוב לזכור שברגע שמצאנו את הספק המקצוען, נזכה לרכוש עגילים מעוצבים, מבית מקצוע מנוסה.

עגילי כסף 925 תלויים – בדיוק כמו שמתאים לך

במידה ותשמרו על ההמלצות שהבאנו לפניכם בנוגע להתאמת העגיל ולבחירת הספק, תוכלו להנות מרכישת עגילי כסף מחמיאים שיספקו לכם מראה בוהק ואלגנטי למשך זמן רב.

לנו, בעדיתא, חשוב שתוכלו למצוא את התכשיט המתאים לכם. כל תכשיט באופן כללי ועגילי כסף באופן ספציפי. נשמח לעמוד לשרותכם בבואכם לבחור את העגיל הנכון ביותר עבורכם.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !