תכשיטים לנשים שמבינות עניין

עולם התכשיטים הוא עולם עתיק יומין, שכן ידוע על שימוש בתכשיטים לקישוט, בעיקר בקרב נשים, אבל לא רק, לאורך ההיסטוריה. החל ממצרים העתיקה, עבור בתרבות יוון ורומא, ועד לימינו אנו. תכשיטים הם תוספת קישוט אלגנטית ומרעננת עבור כל אישה. יש תכשיטים ויש תכשיטים לנשים שמבינות עניין. אם בא לך להכיר את כל מה שנכון בתחום התכשיטים, זו כתבה בדיוק בשבילך.

סוגי תכשיטים לנשים

נשים רבות עושות שימוש בתכשיטים הן בחיי היום יום שלהן והן באירועים מיוחדים. נשים יכולות להנות ממגוון רחב של סוגי תכשיטים ובכך להראות מטופחות, מושקעות ובאווירות שונות בכל אירוע. תכשיטים לנשים הינם תוספת מתבקשת בחיי היום יום שלנו, הם מגוונים ורבים וביניהם ניתן למצוא:

  • עגילים, שרשראות, תליונים, טבעות, צמידים ועוד..

ממה עשויים תכשיטים לנשים?

תכשיטים לנשים עשויים ממגוון רחב של מתכות טהורות וסגסוגות מתכות, לעתים בשילוב יהלומים, רצועות עור, אבני חן ועוד. יחד עם זאת, ישנן כמה מתכות עיקריות מהן עשויים תכשיטים לנשים, לגביהן נפרט מיד. חשוב לזכור שמומלץ להתאים כל גוון של תכשיט וכל סגסוגת של תכשיט לגוון העור וסוגו.

  • זהב K14
    תכשיט שכל כולו עשוי סגסוגת של מתכת הזהב, כשמידת הטוהר שלה הינו K14.
  • ציפוי זהב K14
    תכשיט העשוי מתכת, לרוב כסף, אך גם סגסוגות אחרות ועובר תהליך של ציפוי בזהב.
  • כסף 925
    תכשיט המיוצר מסגסוגת מתכות יוקרתית המכילה 92.5% כסף ומכאן גם כינוייה.

3 טרנדים בולטים בעולם תכשיטי הנשים

עולם התכשיטים עלול לעתים להיתפס כמתעתע, שכן, מצד אחד נשען על קלאסיות של המוצר כפי שמוכר מזה מאות שנים ומצד שני, נוטה להשתנות ולהישאר מעודכן ובכך גם אופנתי. מדובר באיזון שלא תמיד פשוט לעשות ועולם התכשיטים עושה זאת בכל פעם מחדש. ישנם טרנדים רבים בעולם התכשיטים ובמיוחד בקרב תכשיטים לנשים. שלושה מהבולטים שבהם הם:

  • בוהו שיק – BOHO
    תכשיטים במראה קליל המשדרים חופש ואווירה קלילה ונינוחה.
  • שילוב אבני חן
    להבדיל מיהלומים, אבני חן מאפשרות לעשות שימוש מושכל בשילוב בתכשיט, ליצירת מראה מסוגנן מראש, ליצירת מראה מוקפד ואסתטי בכל תכשיט.
  • תכשיטי וינטג'
    תכשיטי מודרניים העושים שימוש באלמנטים קלאסיים ומשדרים אווירה יותר שמרנית ומהודקת.

תכשיטים לנשים – כתר המראה הקלאסי
ישנם עיצוב בתכשיטים לנשים המשמרים מראה קלאסי באמצעות שימור בעיצובי כתר – CROWN, בהם עושים שימוש בעיצובים חובקים ומסולסלים. העיצובים האלו, בין אם בתכשיטי זהב, ציפוי זהב או כסף, בין אם מדובר בתליונים, טבעות, עגילים וכו', העיצובים הם מעין "כתר" לאבן החן שמעטרת את התכשיט ומכאן גם נגזר שמם.

עיצובים חכמים בתכשיטי נשים

אחד העיצוב היותר שווים בהם תתקלו, הינו הטבעות המתכווננות. אמנם מדובר בקונספט מוכר וידוע אך ללא ספק השתכלל עם השנים. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר עיצובים טרנדים וקלאסיים של טבעות מתכווננות המאפשרות להשתנות על האצבע ובכך להישאר עם התכשיט האהוב גם בשינויים אותו עובר גופנו. תכשיטים שמקשיבים לנו.

בית אחד לכול סוגי התכשיטים לנשים

אם את מחפשת מקום אחד בו תוכלי להתרשם ממגוון רחב של תכשיטים לנשים, כמו תליונים, עגילים תלויים, טבעות ועוד, מקום שמרכז תכשיטים טרנדיים ומודרניים כמו גם עיצובים קלאסיים אל-זמניים, אנחנו שמחים להיות הבית הזה בשבילך. אצלינו תוכלי למצוא מגוון רחב של תכשיטים מסוגים שונים ובעיצובים שונים כדי שתוכלי לבחור עבורך את התכשיט המדויק לך. אנחנו, בעדיתא גאים ושמחים להזמין, גם אותך, להתרשם ממגוון התכשיטים שלנו ולהצטרף למאות לקוחות מרוצות ואלגנטיות. בואי להתחדש בתכשיט שהוא בדיוק בשבילך.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !