תליוני כסף 925

חשקה נפשך בתליון כסף ואת רוצה לוודא כי רכשת תכשיט מעוצב מכסף טהור. אך מהו כסף טהור? ובכן כסף סטרלינג או בשמו הנוסף כסף 925 הוא החומר ממנו מכינים תליוני כסף. לכן כאשר את שומע על תליוני כסף 925 דעי כי מדובר בתליון כסף מדרגת הטוהר הגבוהה ביותר שקיימת.

תליוני כסף 925 הם כאלה שעשויים מכסף בטוהר של 92.5% ומכאן שמו – כסף 925. זוהי סגסוגת של כסף הכוללת 7.5% של מתכות אחרות, בדרך כלל נחושת. מדוע לא ניתן למצוא תליונים שהם 100% כסף? ובכן, כסף טהור ב-100% הוא רך מדי ואינו יכול לשמש את תעשיית ייצור התכשיטים.

יתרונות של תליוני כסף 925

כסף הוא חומר גלם עמיד ולכן ניתן להכין ממנו תכשיטים מעוצבים לאישה בצורות וסגנונות רבים ומרובים.

בניגוד לחומרים כמו ניקל או קובן אשר ישנם אנשים שסובלים מאלרגיות במגע עמם, כסף כמעט אף פעם אינו יוצר אלרגיות אצל בני אדם. נהפוך הוא, יש שטוענים שהוא אף מסייע למאבק ברעלנים בגוף, בעל סגולות ריפוי ואף מעלה את רמת האנרגיה.

סגולה חשובה נוספת של כסף: הוא מווסת את טמפרטורת הגוף ועוזר להגן עליו מפני קור.

כסף הוא גם חומר זול יותר מאשר זהב ולכן מחיר של תליוני כסף 925 יהיה באופן גורף זו יותר מאשר מחיר תליוני זהב.

אולם מעבר לכל אלה ולסוגיית המחיר, כאשר באים לקנות תליוני כסף 925 יש יתרון אחד מרכזי: זהו תכשיט יפהפה שנראה נהדר על כל אישה ומתאים לכל מראה, סגנון לבוש או אירוע.

תליוני כסף 925 מומלצים

ישנם תליוני כסף מומלצים שבאים להעביר מסר מסוים. אלו הם תליוני כסף עם צורה מיוחדת או סמל בעל משמעות: תליוני כסף בצורת חמסה, תליוני כסף בצורת עץ החיים, תליוני כסף עם מגן דוד, תליוני כסף בצורת סוס או תליוני כסף בצורת מפת ארץ ישראל.

מי שמחפשת מראה קלאסי יותר תוכל למצוא תליוני כסף 925 עגולים מעוטרים בשיבוץ אבני חן. ישנם מגוון משגע של אבנים טובות שיכולות לשדרג כל מראה, ולמי שהנושא חשוב כדאי לבדוק מבעוד מועד את הסגולות והתכונות של כל אבן חן באשר היא.

אבני חן מומלצות לשיבוץ בתליוני כסף הן אופל כחול, אופל שחור, לאפיס, אוניקס, גרנט, טורקיז, מונסטון לבן וגם לברדורייט ירוק.

תליוני כסף 925 בהתאמה אישית

ישנו מגוון עצום של תליוני כסף 925 בשלל עיצובים מדהימים. אבל אם את מעוניינת בשינוי, חריטה, תוספת או כל פרט שיהפוך את התכשיט למושלם עבורך, עדיתא גולד כאן בשבילך.

אנו מציעים תליוני כסף 925 בהתאמה אישית לכל אישה ואישה. פשוט דברי איתנו וקבלי ייעוץ חינם ומשלוח חינם עד הבית – חוויית שירות אולטימטיבית שמתחברת לקולקציה מדהימה שאין לה מתחרים.