לא כל מה שנוצץ הוא זהב - המדריך המלא לתכשיטים בציפוי זהב

תכשיטים מצופים זהב יכולים להעניק לכל אחת מראה יוקרתי ואלגנטי במחיר אטרקטיבי במיוחד. העיצובים הקיימים היום בענף התכשיטנות עבור תכשיטים בציפוי זהב הם מגוונים, מרהיבים ומאוד מאוד מוקפדים. אין ספק כי מראה הזהב מחמיא לכל גווני העור. גם לשלך.

על ציפוי זהב

ציפוי זהב הינו תהליך אשר מתבצע בתמיסה כימית במהלכו הזהב נצמד לחלוטין אל המתכת, אשר עוברת את תהליך הציפוי. עובי הציפוי יכול להשתנות בהתאם לצרכים השונים וניתן למצוא אותו במידות קראט שונות. תכשיטים בציפוי זהב מספקים מראה מושלם של זהב, במחירים נוחים יותר, כך שכיום, יותר מתמיד, כל אחת יכולה ליהנות ממראה קלאסי, או עדכני, לבחירתה, בזכות תכשיטים מגוונים, שהינם תכשיטים מצופים בזהב.

תבחרי מתוך המגוון – כל התכשיטים מצופים הזהב

כיום, לשמחת כולנו, ניתן למצוא כמעט כל סוג תכשיט שרוצים, בציפוי זהב. העיצובים הם שונים ומגוונים ומתעדכנים בהתאם לקולקציות השונות אותן מוצאים בתי האופנה ובתי עיצוב התכשיטים השונים. ניתן למצוא כיום תכשיטים בציפוי זהב החל מסגנון וינטג' קלאסי ועד תכשיטי בוהו-שיק עדכניים ועכשוויים. ניתן למצוא טבעות, שרשראות, צמידים ולמעשה כל תכשיט – מצופה בזהב. המגוון הוא אדיר ולמעשה בלתי מוגבל כלל.

תבחרי מתוך הכרת הטרנדים הבולטים

כדי שתוכלי לדעת בוודאות שאת רוכשת עבורך תכשיט זהב, או מצופה זהב, שיהיה התכשיט המדויק לך ביותר, חשוב מאוד שתכירי כמה טרנדים בולטים ביחס לסוגי התכשיטים השונים. חלק מהטרנדים הם חדשניים, עכשוויים ומקוריים וחלקם מתבססים על עיצובים על-זמניים שמקורם לפני מאות שנים. סקרנו עבורך 3 טרנדים בולטים, כדי שתוכלי לדעת בדיוק מה את רוצה.

תכשיטים בציפוי זהב - 3 טרנדים שחשוב שתכירי

ישנם כמה וכמה עיצובים בולטים של תכשיטים בציפוי זהב, כמו תכשיטי זהב, שכדאי שתכירי לפחות שלושה מהם:

  • אדם מחפש משמעות - עיצובים בהשראת סמלים ומשמעותם
  • אין כמו תכשיט אשר מעוצב בהשראתו או תוך כדי שימוש בסמל, במיוחד כזה שמדבר אליכם. זה יכול להיות סמל האינסוף, חמסה, או אפילו לב פשוט. שימוש בסמלים בעיצוב תכשיטים מוכר מראשית היסטורית התכשיטים ואין ספק שכל תכשיט מקבל משמעות ייחודית, שהינה שונה עבור כל אדם, בקשר לאותו הסמל.

  • בטבע שלנו – עיצובים בהשראת הטבע
  • החיבור בין היוקרה הטבעית של הזהב בתכשיטים בציפוי זהב לבין הפשטות והקסם של הטבע, יוצר מגוון רחב של תכשיטים אשר מעוצבים בהשראת הטבע הנפלא הסובב אותנו; החל מעיצובי תכשיטים בהשראת צדפות, קונכיות, דרך שימוש בעיצובי עלים, נוצות ועד שימוש מובהק בעיצובים בהשראת בעלי חיים ועולם החי. מדובר בשילוב קסום ואלגנטי של יוקרה וטבע.

  • שילוב חומרים – עיצובים תכשיטים בציפוי זהב משולבי אבנים
  • תכשיטים בציפוי זהב הינם תכשיטים מרשימים ואלגנטיים כשלעצמם. יחד עם זאת, כאשר ישנו שילוב של אבנים או חומרים אחרים בתכשיט, התכשיט הופך לעמוק יותר ומעניין יותר, בזמן ששומר על אותה מידה של אלגנטיות, לפחות. ניתן למצוא תכשיטים מצופים בזהב אשר משלבים פנינים, או אבני חן שונות ומגוונות כמו גרנט, אוניקס, אופל ועוד.

    תבחרי תכשיטים מבית טוב

    כשאת בוחרת לעצמך את התכשיט הבא, בין אם מדובר באחד מהתכשיטים בציפוי זהב שסקרנו, או כל תכשיט אחר, חשוב תרכשי אותו ממקום בעל מוניטין, ניסיון וכמובן מבחר והיצע. חשוב שאת התכשיט הבא שלך תרכשי ממקום שיכול לספק לך ליווי וייעוץ לאורך כל הדרך, החל מהתלבטויות הראשוניות ועד לקבלתו אצלך. אנחנו בעדיתא כאן כדי לספק את השירות הזה בדיוק עבורך, כדי שאת תוכלי ליהנות גם מתהליך הבחירה והרכישה. תתחדשי.

    עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !