טבעות מעוצבות עם ציפוי זהב

זהב עושה לך את זה? אוהבת טבעות? רוצה טבעת זהב אבל לא רוצה או לא יכולה להרשות לעצמך להשקיע 1,000 שקל ומעלה? הפתרון בשבילך הוא טבעות מעוצבות עם ציפוי זהב.

טבעות כסף 925 של עדיתא גולד עם ציפוי זהב 14 קראט יספקו לך תכשיט מעוצב שייראה מדהים, וכל זה במחיר שפוי ושווה לכל כיס. לא חייבים הון בשביל לקבל טבעות זהב מעוצבות מרשימות במיוחד.

טבעות זהב מתכווננות בציפוי זהב עם אבני חן

טבעת זהב מתכווננת עם ציפוי זהב למשל היא תכשיט קלאסי שמעניק מראה מעודן ונשי. טבעת כזו עם אבן חן ניתן לקנות במחיר של 250 שקלים בלבד כאשר גודל האבן הוא 12 מ"מ. האבן המומלצת לשיבוץ היא לברדורייט.

טבעת זהב מתכווננת נוספת עם ציפוי זהב מגיעה בעיצוב נוצה וגם היא עם אבן חן כאשר השיבוץ המומלץ שלנו הוא של אבן חן כמו אופל לבן או אופל כחול. טבעת בעיצוב נוצה יכולה להגיע גם בשילוב אבן גרניט אדומה ואפילו במחיר מבצע של 195 שקלים בלבד.

טבעות זהב מתכווננות בציפוי זהב ללא אבני חן

אפשר גם לבחור בטבעת זהב ללא אבן חן, למשל טבעת מתכווננת פתוחה בציפוי זהב, או טבעת לורי מתכווננת. שתיהן אלגנטיות מאוד ומשתלבות נהדר בכל הופעה.

אם את מחפשת טבעות מעוצבות עם ציפוי זהב בעלות מראה מעט מתוחכם יותר, ישנן אפשרויות גם עבור זה. טבעת ליאם מתכווננת או טבעת פלורידה מתכווננת – שתיהן יוצאות מהתבנית הקבועה של טבעות זהב ומביאות לכף היד שלך מראה מיוחד יותר.

אמרתן טבעות מעוצבות מיוחדות? אמרתן טבעת טורו בציפוי זהב. ישנן גם טבעות אווה, טבעות ויקטוריה, טבעות ליב או טבעות נורה בציפוי זהב. כולן מביאות עיצוב ייחודי בחזית הטבעת.

משלוח חינם והחזרה/החלפה עד 14 יום

רכישת טבעות זהב או טבעות מעוצבות עם ציפוי זהב ניתן לבצע אונליין באתר של עדיתא גולד. זקוקות לייעוץ? מתלבטות לגבי הטבעת שהכי מתאימה לך? צוות השירות שלנו נמצא כאן לשירותכן, דרך הווטסאפ או המסנג'ר בטלפון 076-5994233, בימים א'-ה' בשעות 7:30-18:00.

ראית טבעת בציפוי זהב שאהבת? אין מה להתלבט יותר מדי משום שניתן להחליף או להחזיר כל טבעת תוך 14 יום מרכישתה. וכמובן כל התכשיטים מגיעים במשלוח חינם עד הבית שלך תוך שבעה ימים עסקים, מלבד תכשיטים אשר דורשים הכנה מיוחדת.