מדריך עגילים תלויים

עגילים תלויים ארוכים- קראו את המדריך

הם בעלי תנועה בשל הגוף הארוך וניתן למצוא אותם בשלל סגנונות.
בעדיתא תוכלי למצוא עגילים תלויים בעלי מתלה ארוך בשיבוץ אבני חן כגון: אופל לבן, אופל כחול, מונסטון, טורקיז, אמטיסט, רוז קוורץ, לברדורייט ועוד רבים אחרים. ישנה קולקציה נוספת של עגילי שרשרת תלויים חלקים וקלאסיים (שעליהם נדבר בהמשך) ועגילים תלויים בתוספת תליון כמו צדפה, עלה, כוכב ים ועוד!

כמו כן, תוכלי למצוא קולקציה דומה ובשילוב אבני חן בקטגוריית עגילים תלויים בעלי מתלה קצר. שם המגוון הוא גדול באותה המידה.
הכל כמובן תלוי בסגנון שלך, באאוטפיט ובעיקר במוד היומי שלך, שיוצר את המראה הכולל.
אין ספק שהטאץ' הסופי של עגילים תלויים עושה הבדל והוא מרשים ומשדרג.
למעשה, בתוך הקטגוריה של עגילים בעלי מתלה קצר, תוכלי למצוא אצלנו בעדיתא כפי שהוזכר לעיל, קולקציה שלמה של עגילים אשר נקראים עגילי טיפה.

עגילי טיפה/ עגילים נוטפים (DROP)

עגילים אשר מדמים טיפה בצורתם והם בדרך כלל עדינים ולא עמוסים. אצלנו בעדיתא אבני הטיפה מתחברים למתלה קצר בקצה הקדמי בעזרת מתלה דק ומעוגל, אשר נכנס לאוזן ונסגר בחלקו האחורי ע"י לולאה קטנה. תוכלי למצוא אותם בכל מיני סוגים של אבנים. 

ישנה קולקציה מרשימה של עגילי טיפה קלאסיים בשילוב זרקון לבן ונוצץ במיוחד, זרקון תכלת, זירקון אדום, כחול, כתום ועוד… ובמגוון עצום של אבני חן מיוחדות ובעלות ערך מוסף בשל הערך הרוחני שלהן. כל אבן והפירוש שלה…
סוג נוסף של עגילים, הוא עגילי חוט- עגיל מתנדנד, בעל  שרשרת דקה המושחלת לתוך האוזן על ידי מוט הנמצא בקצה האחד שלה, ובקצה השני תהיה סיומת של אבן/ חרוזים/ זרקונים.
אצלנו בעדיתא תוכלי למצוא עגילי חוט קלאסיים בשילוב אופל לבן או אופל כחול ועיצובים נוספים שאנו דואגים לחדש ולעדכן כל הזמן.
וכמובן - יש קולקציה על - זמנית ומהממת של עגילי חישוק!

עגילי חישוק עשויים בכל כך הרבה דרכים וסגנונות. יש חישוקים בצורת עיגול מלא - בדומה לטבעת, ישנם חישוקים אשר נשארים פתוחים בקצה, יש חישוקים בעובי שונה ותוספות נתלות כמו פנינים ואבנים. וכמובן גם סוגי סוגרים רבים להעדפת הלקוחה ובהתאם למה שהכי נוח לה.

ישנם סוגים רבים של מתכות מהם עשויים העגילים,  וישנו יתרון לכל מתכת. יש שאוהבות מאוד את תכשיטי הכסף 925, ויש שמעדיפות זהב 14K וישנה כמובן אופציה זולה יותר של תכשיט כסף בציפוי זהב אשר נראים טוב כמעט כמו זהב אמיתי, והמחיר יהיה נוח יותר. הם בדרך כלל עמידים אבל כמובן שיש הגבלות מסוימות לתכשיטי כסף ותכשיטי ציפוי כגון: הימנעות ממגע עם חומרים כימיים כמו קרמים ובשמים. וזאת על מנת לשמור על התכשיט לאורך זמן.

משפחת עדיתא מזמינה אותך להתרשם מהקולקציות שלנו ולהינות מהטבות באמצעות הצטרפות למועדון הלקוחות.
טלפון שירות לקוחות: 076-599-1174 | אימייל: adita@aditagold.co.il