הקסם במפגש בין הישן והחדש – עגילים מצופים זהב בסגנון וינטג

סגנון הוינטג' הוא אחד הסגנונות היותר פופולריים בשנים האחרונות במגוון ענפי עיצוב ולייף-סטייל, כשענף התכשיטנות הוא ללא ספק חלק מהם. כיום, המפגש בין הישן והחדש יוצר חיבורים מרתקים ומפגשים נפלאים של עיצוב, חומר וקלאסיות, לצד תפיסה עדכנית של צרכי הלקוחות והטרנדים המשתנים סביב. הפעם נצלול אל עבר עיצובי העבר ואיך באים לידי ביטוי בתכשיטים שונים כיום.

מה זה בכלל וינטג'?

המונח "וינטג'" מתייחס לפריטים שאינם עתיקים ואינם מודרניים. באופנה למשל, מדובר בפריטים שיוצרו בין השנים 1920-1980 לערך, בעוד שביחס לתכשיטים, הביטוי "וינטג'", מתייחס בדרך כלל לאלו אשר יוצרו בין 1960 לתחילת שנות ה-2000 לערך. כיום, מקובל להשתמש במנוח "וינטג'" בכדי לתאר שימוש ברעיונות, השראות ומחוות בקשר ליצירות עבר קלאסיות, אשר נשארו מעודכנות לאורך השנים. כך למשל, עגילים מצופים זהב בסגנון וינטג', כמו עגילי כסף בסגנון וינטג', הם למעשה תכשיטים אשר מהווים מחווה לעיצובי העבר והם שואבים השראה מהם.

זו הסיבה שוינטג' הוא סגנון שנשאר עדכני ומוקפד גם היום

כמו בכל ענף אמנות, גם בתכשיטנות, ישנם כמה סגנונות עליהם מתבססים יוצרים רבים. אין ספק כי ישנם סגנונות אשר היוו ומהווים עדיין, את הבסיס למגוון רחב של יצירות. תקופת העבר הניחה יסודות נרחבים מהם יוצרים רבים בימינו מרגישים חופש ליצור ולתת את המשמעות החדשה והמודרנית שלהם לתכשיטים מלאי היסטוריה קלאסית. מדובר בעיצובים עדינים ומוקפדים אשר מובחן כי יש בהם הבנה של ההיסטוריה של התכשיטים.

סגנון הוינטג' בתכשיטנות

ניתן למצוא תכשיטים רבים אשר עושים שימוש בסגנון הוינטג' ממגוון רחב מאוד לסוגים וביניהם:

  • עגילי כסף בסגנון וינטג': לרוב מדובר בעגילים צמודים או תלויים, ארש נעשה שימושים של מוטיביי מסגנון הוינטג' בעיצוב המתכת עצמה. כלומר, הכסף עצמו מעוצב בסגנון אשר שואב השראה מעיצובים קלאסיים ישנים שאינם עתיקים
  • עגילים מצופים זהב בסגנון וינטג': עגילים בסגנון קלאסי, אשר מקבלים מראה מהודק ומוקפד במיוחד בזכות הזהב, שכן עגילים מצופים זהב בסגנון וינטג' משלבים את הקלאסיות של העבר עם נגיעות של זהב בסגנונות שונים, בחיבור מעודן של תכשיט ברמה אחרת.
  • תליונים בסגנון וינטג': תליונים רבים, במיוחד כאלו אשר עושים שימוש בשיבוץ אבן חן כל-שהיא, מעוצבים כיום בסגנון וינטג', עם שימוש בחומרים ועיטורים אשר מזכירים את אלו בהן נעשה שימוש בתקופות מוקדמות יותר של היסטורית התכשיטים.
  • טבעות בסגנון וינטג': אין ספק שמדובר במגוון עצום של עיצובים, אשר שואבים השראה מעיצובים מוכרים יותר ופחות אשר התפרסמו לאורך ההיסטוריה וישנן ורסיות שונות ומגוונות לטבעות בסגנון זה.

למראה קלאסי באירועי היום שונים 

תכשיטים אשר מעוצבים בסגנון וינטאג' מאפשרים שימוש בהם לאורך אירועי היום השונים; החל מפגישות עסקיות ויום עבודה, דרך מפגשי צוהריים ואחר-הצוהריים ועד בילוי ערב ברמה הגבוהה ביותר. באמצעות התאמת הבגד הנכון, תגלו, שתכשיט בסגנון וינטג' יכול להחמיא לכם בכל מראה שתבחרו. בנוסף, שילוב של תליון בסגנון וינטג' עם טבעת או עגילים מצופים זהב בסגנון וינטג', יחזקו את המראה המדויק שלכם. ככה נראית קלאסיות במיטבה.

עגילים מצופים זהב בסגנון וינטג' – ליהנות מהקסם הישן והקלאסי. היום

המפגש של מעצבי ההווה עם ההשראה הקלאסית של תכשיטי העברה  מביא אל הקהל בשורה מרתקת בעיצוב תכשיטים. אנחנו בעדיתא, מתרפקים על כל תכשיט ותכשיט מקולקציות הוינטג' השונות שלנו ושמחים להזמין גם אתכם להתרשם  מהמגוון שאנו מציעים באתר. מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי שנוכל ללוות אתכם בהליך רכישת התכשיט המדויק ביותר עבורכם.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !