עגילים תלויים ארוכים לאשה

עגילים ללא ספק הכרחיים בכל קופסת תכשיטים. הם משדרגים כל הופעה בין אם את בלוק קייצי או לוק חורפי- אלגנט או קז'ואל. מספיק שתענדי עגילים תלויים ומיד תשדרגי את כל ההופעה ללא מאמץ. מה גם שקישוט האוזניים כיום עלה רמה וכמה שיותר תכשיטים הפך להיות טרנד של ממש. 

אם את ממש מתחברת לעגילים תלויים לאשה, הגעת למקום הנכון!

עדיתא היא חנות אונליין וכל התכשיטים מיוצרים אצלנו בעבודת יד ישראלית. אין לי ספק שאת  מבינה את החשיבות שלך כך. מעבר ליחס האישי שתקבלי, תוכלי למצוא אצלנו קולקציה גדולה מאוד של עגילי זהב תלויים, עגילי כסף תלויים ועגילים בציפוי זהב. וזאת בנוסף לשאר התכשיטים שאנו מציעים.

בואי נאמר, שאנחנו מאמינים שלא תהיה לך בעיה למצוא אצלנו תכשיטים שאת אוהבת! אז התכנסנו לשם עגילים תלויים ולכן ארכז לך כמה שאלות ותשובות:

שאלה: מאלו חומרים עשויים העגילים התלויים הארוכים שלכם?

אצלנו תוכלי למצוא גם זהב 14K, גם תכשיטי כסף 925 וגם תכשיטי כסף בציפוי זהב. חשוב להדגיש שהכסף מצופה זהב ולא מתכת אחרת. אנו מאמינים באיכות.

שאלה: אילו סוגי עגילים תלויים אתם מציעים?

מבחינת עגילים תלויים, יש לך אצלנו כמה סוגים- עגילים עם תלייה קצרה, עגילים עם תלייה ארוכה, עגילי שרשרת, חישוקים. 

שאלה: מה הסגנון של העגילים?

מבין המגוון, תוכלי למצוא עגילים תלויים קצרים/ ארוכים בשילוב אבני חן בצורת טיפה או עיגול בדגמים ובגדלים שונים ומיוחדים. 

מגוון אבני החן הוא גדול מאוד ולכן יש לך המון אופציות בקטגוריה זו במיוחד (הייתי ממליצה להציץ באתר בקולקציית אבני החן שלנו ולהתרשם), מעבר לכך  תוכלי למצוא גם עגילי שרשרת שבחלקן הקדמי יש כדור קטן של אופל כחול או אופל לבן ועוד דגמים קלאסיים של עגילים בשילוב תליונים שונים, עגילים תלויים עם זרקונים, עגיליפנינה ועגילי חישוק במגוון גדלים ודגמים. 

שאלה: איך אדע את פרופורציות העגיל?

ברוב התמונות באתר תוכלי לראות את העגיל על הדוגמנית. מכיוון שיש לנו לעיתים גדלים שונים מאותו סוג עגיל,  הדרך הטובה ביותר היא לראות את הפרופורציה של העגיל עליה ובכך להחליט מה הכי מתאים לך. כמובן שתמיד ישנה אופציה ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו אשר ישמח לענות לך על כל שאלה שיש לך.
על מנת לשמור על העגילים התלויים שלך וכדי להבטיח חיים ארוכים לתכשיט, יש להכיר את החומר ממנו הוא עשוי ולנהוג לפי ההוראות המתאימות לו.

בנוגע לתכשיטי כסף וציפוי הייתי ממליצה להימנע ממגע עם מי בריכה או ים וכן חומרים כימיים אחרים כמו בושם. תקף גם לתכשיטים בשילוב אבני חן מכיוון שהן רגישות גם כן לחומרים כימיים. כמו כן, ההמלצה שלנו היא לשמור את כל התכשיטים בקופסה על מנת להגן עליהם וכדי להימנע מהשחרה שלהם.

שירות הלקוחות שלנו פה בשבילך לכל שאלה, ייעוץ והכוונה.
טלפון שירות לקוחות: 076-599-1174 | אימייל: adita@aditagold.co.il