עגילי זהב אמיתי – מכל הסיבות הנכונות

תכשיטים תמיד מספקים מראה מוקפד ואסתטי ואין כמו תכשיטי זהב אמיתי בכדי לוודא כי המראה הזה הוא אכן מדויק ונכון עבורכם. יש לשימוש בזהב יתרונות רבים ואין ספק כי עגילי זהב אמיתי נחשבים גם כיותר נכונים מבחינה בריאותית. בכתבה שהכנו עבורכם נדון קצת בעיצובים של עגילים, נספק טיפים על ההבדלים בין זהב אמיתי לזהב שאינו אמיתי, ונסיים בכמה טיפים לשמירה על תכשיטי זהב אמיתי.

עגילי זהב אמיתי – הקפדה על אסתטיקה יוקרתית

מאחר ולעגילי זהב יש מראה מוקפד שתמיד נמצא נכון, הרי שהקולקציות בו מתחלפות, לצד העקרונות הבסיסיים של עגילי הזהב:

  • עגילי זהב צמודים: עגילים צמודים, או אף חישוקים קטנים מאוד יכולים לייצר מראה אלגנטי ויחד עם זאת פשוט ונקי. העגילים מספקים "נגיעה של אור" על התנוך אשר משלימה מראה כללי מוקפד.
  • עגילי זהב תלויים: עגילים תלויים מספקים מראה בולט ומרשים יותר. הם יכולים להיות מעודנים ובעלי מראה נקי, או גרנדיוזיים ומשוכי תשומת לב. עגילי זהב אמיתי תלויים יכולים להשאיר את הבחירה הזו בידיכם.

תוספות ושדרוגים לעגילי זהב

עגילי זהב אמיתי, בין אם צמודים ובים אם תלויים יכולים להיות מעוצבים באופנים שונים ולכן גם לספק מראה אחר. שניים מהבולטים שבעיצובים בתחום עגילי הזהב הם:

  • לא על הזהב לבדו, שילוב אבני חן: שיבוץ אבנים מכל הסוגים בסוגי תכשיטים שונים, מספק מראה יוקרתי ומושקע יותר. ניתן לעשות עיצובים המשלבים שיבוץ יהלומים ופנינים ואף לשלב אבני חן כמו אופל או אמטיסט, להוספת צבע ואנרגיה.
  • בטעם של פעם, וינטג': ישנם עגילי זהב רבים אשר נעשה בהם שימוש במוטיבים עיצוביים קלאסיים, על-זמניים, אשר משווים להם מראה עכשווי הנשען על הסגנון של פעם בהרמוניה.

3 טיפים שיעזרו לכם לזהות זהב אמיתי

אם רכשתם עגילי זהב אמיתי, או כל תכשיט מזהב ובכל זאת, עולה בכם הספק, הנה 3 טיפים שיוכלו לסייע לכם בקבלת התשובה. חשוב, לפני כן, לציין כי כאשר רוכשים תכשיט מחנות מנוסה, מקצועית ובעלת מוניטין, הרי שתחת זהב אמיתי תקבלו זהב אמיתי.

טיפ מס' 1 - מגנט

קרבו מגנט אל התכשיט. במידה והתכשיט מתמגנט אל המגנט הרי שלא מדובר בזהב אמיתי. במידה והתכשיט לא מגיב כלל לקרבת המגנט, הרי שמדובר בזהב אמיתי.

טיפ מס' 2 – נשיכה קלה

נשכו בעדינות את התכשיט בין השיניים. שימו לב – על גבי תכשיט העשוי זהב אמיתי תותירו את סימני השיניים. במידה והזהב אינו אמיתי, הרי שהמתכת לא תשנה צורתה.

טיפ מס' 3 – חומץ

טבלו תכשיט בחומץ. לאחר מס' דקות הוציאו את התכשיט. אם לא השחיר – מדובר זהב אמיתי, אם התכשיט השחיר, הרי שלא.

רכשתם תכשיט זהב? כך תשמרו עליו

אם התחדשתם בזוג עגילי זהב צמודים או תלויים, או כל כשיט אחר העשוי זהב אמיתי, יש כמה וכמה טיפים שימושיים שיוכלו לסייע לכם לשמור על התכשיט לאורך זמן:

  1. מנעו הצטברות של לכלוך – תכשיטים חשופים לשמנים של הגוף, חומרים שאנו מורחים על עורנו, שערותינו וכיו"ב ולפני שנגשים לנקות אותם, ניתן להימנע או לפחות להפחית את הלכלוך המצטבר אם מסירים את התכשיטים לפני שימוש בתכשירים למשל.
  2. חומרי ניקוי ייעודיים לזהב – כיום ניתן למצוא בשוק חומרי ניקוי שונים אשר מיועדים לניקוי של זהב אמיתי.
  3. שטיפה ביתית עדינה – השרו את תכשיטי הזהב שלכם בקערה עם מים פושרים וסבון, בעדיפות לסבון כלים אשר טוב להסרת שומנים ונקו בעדינות בעזרת מברשת שיניים.

זהב אמיתי תכשיטים אמיתיים

כשרוצים לבחור תכשיט באמת, כדאי שיהיה תכשיט זהב אמיתי. אנחנו בעדיתא, מאמינים כי תכשיטים כמו עגילי זהב אמיתי, כמו גם תכשיטים אחרים, הם בחירה מתאימה לכל מי שרוצה באמת לשמור על מראה אסתטי ומוקפד. נשמח שתצרו איתנו קשר כדי שנוכל לעזור ולבחור איתך את התכשיט האמיתי שלך.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !