קצר ולעניין – עגילי זהב תלויים קצרים

עגילי זהב תלויים קצרים הינם הפתרון המושלם לכל אלו אשר מוצאות את עצמן מתלבטות בין ענידת עגילים צמודים לבין עגילים תלויים. לכל סוג של עגילים היתרונות והייחודיות שלו ובכל זאת, שילוב מנצח של השניים הינו ללא ספק אחד השילובים הנפלאים וגם הנוחים שיש. תחסכי לעצמך התלבטויות ותתקדמי לעגילי זהב תלויים קצרים.

עגילים – תוספת אופנתית קטנה גדולה

מאז תחילת השימוש בתכשיטים בכלל ובעגילים בפרט, אין ספק, כי עגילים הינם אחד התכשיטים המהווים את התוספת המשמעותית ביותר. ידוע כי כרטיס הביקור הבסיסי ביותר שלנו, הוא הפנים שלנו. אם כך, מוטב שנעטר אותו קצת בזהב, ואולי גם בשילוב כמה אבנים. עגילי זהב תלויים קצרים, עגילים צמודים, עגילים תלויים, כל בחירה תהיה תוספת משמעותית לכרטיס הביקור שלך. השאלה היא, מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורך. אם את מתלבטת, אז כדאי שתמשיכי לקרוא. 

זה לגמרי תלוי – עגילים תלויים

עגילים תלויים הם תכשיט מוכר מזה שנים, כאשר לרוב מטרתו היא, להבליט או לשבור תווי פנים. עגילים תלויים לרוב בולטים יותר מאשר עגילים צמודים ונוחים יותר לענידה, בדרך כלל, כאשר השיער אסוף, מה שמשווה מראה מאוד אלגנטי ומוקפד כאשר עונדים אותם.

צמוד צמוד – עגילים צמודים

עגילים צמודים יכולים להיות תוספת קטנה ומעודנת לכל סוגי הפנים. הם נוחים לענידה גם בשיער פזור, אך נראים פחות ולכן יבלטו בצורה הטובה ביותר במראה של שיער אסוף, או אסוף למחצה. עגילים צמודים יכולים להיות עשויים מתכות כמו זהב, או כסף, משולבים באבנים או לא, וישוו מראה מוקפד ומעודן בענידתם.

עגילי זהב תלויים קצרים – שילוב של תלוי עם צמוד

עגילי זהב תלויים קצרים הם אחת הבחירות המוצלחות ביותר וכנראה שזו הסיבה לכך שמדובר בסוג תכשיטים שהפופולריות שלו נמצאת בעלייה מתמדת בשנים האחרונות ובשל כך, גם גיוון העיצובים שלו. מדובר על תוספת משמעותית, אך לא בולטת מדי. העגילים נוחים לענידה גם בשיער פזור ונשארים נראים ובעלי משמעות כאשר השיער אסוף. הם לא "גונבים את ההצגה" מתווי הפנים שלך, אלא פשוט מחמיאים. תבדקי אותנו.

עיצובים נקיים של עגילי זהב תלויים צמודים

בענף התכשיטנות כיום, ניתן למצוא עגילי זהב תלויים קצרים במגוון רחב מאוד של עיצובים. כל אחת מוצאת את העגיל המתאים לה ביותר; משולב אבנים, או ללא, בעיצוב קלאסי בנגיעות וינטג', או עיצוב מודרני יותר. דבר אחד בטוח: לרוב יהיה מדובר בעיצובים בעלי קו נקי, אסתטי ואלגנטי. קצת כמו "פחות זה יותר", חשוב לזכור לפעמים שקצר זה הכי לעניין.

הנגיעות המדויקות להשלמת המראה

אם את רוצה להשיג לעצמך מראה מוקפד ואלגנטי, למגוון רחב של פעילויות לאורך שעות היממה; החל מפגישות עסקיות ועד בילויים ליליים, כדאי מאוד שתשלבי מספר תכשיטים להשלמת המראה בכל רגע נתון. שרשרת הינה תכשיט שיחמיא לעגילים ויתן מסגרת אלגנטית לפנים, בעוד שצמידים וטבעות, יתנו דגש לכפות הידיים. בחרי לך את האופי של יומך ואת התכשיטים שילוו אותך לאורכו בצורה שהיא הכי "את" שרק אפשר.

הבחירה הנכונה ביותר. בשבילך.

אם את עדין מתלבטת בין עגילים צמודים, או תלויים, או הסתקרנת לגבי הקולקציות של עגילי זהב תלויים קצרים, נשמח אם תדברי איתנו. אנחנו בעדיתא, שמחים ללוות את הלקוחות שלנו משלבי ההתלבטות, דרך הרכישה הנוחה, הבטוחה והמהנה באתר שלנו ועד קבלת המחמאות. נשמח אם תצרי איתנו קשר כדי שנוכל ללוות אותך בתהליך רכישת התכשיט המדויק ביותר עבורך. תתחדשי.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !