עגילי זהב 14K צמודים לאישה שמבינה עניין

זהב 14K הינה המתכת המועדפת על מעצבי ויצרני תכשיטים ליצירת תכשיטים מדויקים. לא סתם עגילי זהב צמודים 14K הינם בחירה מושלמת עבור כל אישה שרוצה לעשות לדייק בתכשיט שיוסיף בוהק ואור לכל הופעה. על הזהב, התכשיטים והעיצובים שבזכותם כל זה קורה, בכתבה שהכנו במיוחד בשבילכם בנושא.

זהב 14K – ליהנות מכל היתרונות 

לזהב דרגות שונות של טוהר הנעות בין כ-37% זהב בזהב 9K ועד כ-99% זהב טהור בתכשיטי זהב 24K. תכשיטי זהב 14K עשויים כ-58% זהב טהור ולבחירה בזהב זה ליצירת ועיצוב תכשיטים יש כמה סיבות טובות ואלו הן רק חלק מהן:

  • יציבות לאורך זמן: תכשיטים העשויים זהב 14K שומרים על העיצוב שלהם לאורך זמן מאחר ואינם "רכים" כמו תכשיטי 24K, אשר לעתים, עם השנים נוטים לאבד את צורתם המקורית.
  • צבע מושלם של זהב: זהב 14K הינו בעל צבע זהב בדיוק כמו זה הטהור – בוהק, בהיר ובעל עומק מסוים.
  • תכשיט משתלם במיוחד: זהב היא מתכת יקרה ובזכות שימוש באחוזים הנכונים בה בעיצוב תכשיטים כמו למשל עגילי זהב צמודים 14K לאישה, ניתן ליהנות ממראה זהב קלאסי, לאורך זמן ובמחיר משתלם.

עגילים צמודים – נגיעות של אור

הבחירה בעגילים צמודים, בין אם עשויים זהב 14K, זהב לבן, או סגסוגת מתכות אחרת, הינה בחירה מוצלחת עבור כל אישה שרוצה לשדר מראה אופנתי ומוקפד בכל שעות היום; החל מפגישות עסקיות במהלך היום, דרך בילויים משפחתיים משוחררים ועד אירועי ערב יוקרתיים. עגילים צמודים מהווים מעין נגיעות של אור, קטנות וזורחות סביב פניך. בחירה מושלמת בכל מצב.

עגילי זהב 14K צמודים לאישה שאת בוחרת להיות

כשאת בוחרת בעגילי זהב 14K צמודים, את בוחרת את הבחירה שמייצגת אותך בצורה הטובה ביותר. מדובר בתכשיט שמשדר יוקרה בלתי מתפשרת, לצד סוג מסוים של צניעות והשילוב בין השניים הוא שילוב מנצח עבור נשים אשר בוחרות לשמור על מראה קלאסי בסגנון עדין ו"נקי", שכן מאחר ומדובר בעגילים צמודים ומאחר ומדובר בזהב 14K, לעתים די בכך בכי להוות שילוב מנצח.

רכשת עגילי זהב 14K צמודים לאישה? קבלי 3 טיפים פשוטים לשמור עליהם

אם אכן רכשת לעצמך זוג עגילים שכזה, אין לנו ספק שעשית בחירה מצוינת. תתחדשי, כי מגיע לך! עכשיו כל מה שאת צריכה, כדי להנות מהעגילים האלו לאורך זמן, זה פשוט לשמור על ניקיונם. איך? הנה 3 דרכים פשוטות וקלות:

  1. למנוע יותר קל מלפעול: לכן חשוב להקפיד להסיר את העגילים לפני שימור בתמרוקים ובתכשירי עור שונים העלולים להוות מקור נוח להצטברות של לכלוך.
  2. כשצריך לפעול, לנקות בעדינות: בעזרת מים חמימים וסבון, ניתן לנקות את עגילי הזהב שלך. כמו כן, ניתן לבצע שפשוף עדין בעזרת מברשת שיניים רכה.
  3. כשנדרשת פעולה מקצועית: ניתן לרכוש חומרי ניקוי המיועדים ספציפית לניקוי תכשיטים העשויים זהב וכן, ניתן להביא את העגילים לניקוי אצל אנשי מקצוע.

כשאת יודעת בדיוק מה את רוצה ולמה

אם את מתעניינת בתכשיטי זהב 14K צמודים לאישה, את בטח אישה עם סגנון. את רוצה להתבלט אבל לא להיות מוחצנת. את רוצה לשדר קלאסיות ואלגנטיות מוקפדת מבלי ליצור עומס רב מדי על המראה הכללי. אנחנו בטח צודקים. אנחנו בעדיתא, יודעים שבזכות המגוון הרחב של תכשיטים מסוגים שונים וביניהם גם עגילי זהב 14K צמודים, את תוכלי לדייק עבורך את הבחירה ולהתחדש בתכשיט הנכון ביותר עבורך. נשמח לעמוד לשרותך בבחירת התכשיט הבא שלך.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !