צבעי קיץ


אין ספק שקיץ 2021 הוא קיץ צבעוני במיוחד. לא רק שקשת הצבעים האופנתית התרחבה פלאים, הצבעים הם עזים, רוויים וחזקים אך לעומתם יש את צבעי הפסטל צבעי הפסטל עושים קאמבק והם לגמרי הטרנד הדומיננטי של הקיץ הקרוב.

מגמות בתחום התכשיטים לקיץ

ניתן להבחין שהמגמה משתלטת על כל חלקה טובה במלתחה, החל מבגדים ועד לאקססוריז כמו תיקים, נעליים וכלה בתכשיטים ויוצרת לוק עדין המשווה מראה המזכיר את צבעי המים בציורי החבצלות המים של מונה. צבעי המפתח הם סגול לילך, ורוד בייבי, כחול על גבול השקוף, פיסטוק בהיר במיוחד וכדומה,
כשהכלל היחיד הוא שתמיד עדיף להעדיף את הגוונים הרכים ביותר שיש.

המלצה נוספת: לשלב פסטלים עם חומרים שמנוגדים לרכות שלהם. שמלה קיצית בצבע ורוד–בייבי עם ז'קט ג'ינס קצר, חצאית בירוק–מנטה עם עליונית מעור שחור. ניתן גם לחבר להם תכשיטים עם צבעוניות אחרת לגמרי (תכשיטי זהב הולכים נהדר עם צבעי גלידה). הצבעים העיקריים באופנה הם:

לבנדר – צבע סגול בהיר מהמם, פסטלי, עדין ורומנטי שישלוט העונה,
בצבע המתאים - טבעת עדינה זהב צהוב 14 קראט עם אבן האמטיסט, אבן האמטיסט ידועה בתור אמצעי הקלה במצבים של פחד, כעס, בעיות שינה, סיוטים וכאבי ראש.

סגול ויולט – כאן מדובר בסגול היותר כהה. הצבע הסגול ויולט (וכן גם גווניו כמו הלבנדר) הוא צבע של הגשמה וריפוי של הגוף, נפש ורוח, תודעה קוסמית גבוהה יותר, מודעות עמוקה להוויה וליקום, לרוחניות. בא לידי ביטוי בעגילי זהב צמודים עם אבן לאפיס שהאנרגיה שלה נותנת עידוד לדבר אמת בכל מצב ומזכירה שזוהי הדרך הנכונה ביותר.

צבעים מומלצים לתכשיטים לקיץ

כחול שמיים – צבע מרענן ומרגיע שמחזיק את המשמעות הסמלית של שלום ושלווה. כחול הוא הצבע של מים קרים, הוא מרגיע ומייצג אמון והרמוניה, כמו בתליון הזהב צהוב 14 קראט עם זרקון תכלת בצורת טיפה.

ורוד נלהב - Rapture rose – צבע ורוד נסיכתי ורומנטי.  וקצת מידע על הצבע – לוורוד יש משמעות של רוך ואהבה, סמל של רוך ונשיות וגם מסמל את האביב. מתאים לצבע זה עגילי אליפסה מזהב 14 קראט עם זרקון ורוד שילכו מצויין עם כל המלתחה.

ירוק צבאי – גוון יפייפה שהיה איתנו בחורף ונכנס גם לאביב-קיץ. צבע של הטבע והסביבה, סמל לבריאות, נעורים, פריון, התחדשות, מזל טוב וכסף. הירוק מסמל שגשוג, חיוניות ופוריות. וקשור גם בקנאה. ירוק מועיל בכל מצבי הריפוי. בטבעת וינטג' קלאסית משובצת פרידוט מזהב אדום 14 קראט, שפרידוט ידועה כמעוררת רגשות חיוביים של תקווה ואופטימיות.