3 רעיונות מרגשים למתנה מיוחדת לאמא

המשפט "אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא" (סמדר שיר) הוא אחד המשפטים היותר מדויקים שקיימים. אמא היא זו שמכירה אותנו עוד מלפני שהיינו בכלל. אם אתם מחפשים הזדמנות לתת לאמא שלכם מתנה מרגשת במיוחד, שתגרום לה הרגשה מיוחדת במינה ואתם רוצים מתנה שתעביר את לה את מה שאתם מרגישים כלפיה וחושבים עליה, תנו לנו להציע לכם 3 רעיונות למתנה בלתי נשכחת.

כל יום הוא סיבה למסיבה

לפעמים, לא באמת צריכה להיות סיבה לרצון שלנו לקנות לאמא מתנה כמו עגילי זהב תלויים למשל. אם אתם בכל זאת מחפשים כמה תאריכים על פני לוח השנה, כדאי שתדעו שיום האם הבינלאומי חל ביום ראשון, השני בחודש מאי, ישראל מציינת את מה שהיה פעם יום האישה ב-ל' בטבת, תאריך מותה של הנרייטה סולד אשר כונתה "אם הילדים" וכיום הוא יום המשפחה. יום האישה הבינלאומי מצוין ב-8 לחודש מרץ. והנה לכם כבר כמה תאריכים, שכל אחד מהם הוא הזדמנות מצוינת לחפש רעיונות למתנה לאמא.

#1 תכשיטים שהם אמירה

ישנם תכשיטים רבים שניתן למצוא כיום כשמחפשים רעיונות למתנה לאמא. בדרך כלל מקובל לרכוש לאמא תכשיטים שיש בהם סוג מסוים של מעגליות אשר נקשר לא פעם עם מעגל החיים אותם העניקה לנו אמנו וביניהם ניתן למצוא תכשיטים כמו:

  • שרשראות: שרשראות אשר ניתנות במתנה לאמא יכולות להכיל מוטיבים שונים אשר מסמלים את האימהות כמו תליונים ייחודים וכו' ויכולים להיות שרשרת בעיצוב אשר מייצגת את היחסים המיוחדים שביניכם.
  • טבעות: טבעות מתקשרות לא פעם עם מחויבות. אמא מחויבת אלינו עוד לפני שנולדנו וטבעת הינה תכשיט שמחזיר לה את אותה רמת מחויבות, כי יגיע היום בחיים בו אתם תהיו מחויבים לה במידה דומה.
  • צמידים: מדובר בתכשיט מלא חן כשלעצמו. מעבר למעגליות שהוא מספק וליופי שלו כתכשיט, ניתן להוסיף לצמידי אלמנטים עיצוביים שונים אשר מביעים את שברצונכם להביע כלפי אמא.

מילה על אמירה של אבני-חן: באבני חן שונות בהן נעשה שימוש בעיצוב תכשיטים כיום, יש המאמינים כי חבויות אנרגיות שונות. בחרו לאימכם תכשיט אם סגולות מתאימות לתקופה בחייה.

#2 רעיונות למתנה לאמא שלכם בדיוק

אם אתם מחפשים רעיונות מתנה לאמא, חפשו מה מייחד את אמא שלכם. מה מאפיין ומייחד את מערכת היחסים ביניכם ונסו למצוא לה מתנה מותאמת אישית. זה יכול להיות משהו שהיא תמיד רצתה שיהיה לה או חלמה לעשות, זה יכול להיות ספר זיכרונות מלא בהומור פרטי ורגעים בלתי נשכחים, או אלבום מרגש. בחרו את מה שעושה אתכם לכם והפכו אותו למתנה, כי זו מתנה אמיתית.

#3 אין מתנה יקרה יותר מזמן

קחו את אמא לזמן איכות יחד. זה יכול להיות צפיה משותפת בסרט, יציאה מהנה לשופינג של בגדים או תכשיטים, לצחוק יחד מרכישות און-ליין עם אמא (חוויה מומלצת ובלתי נשכחת במיוחד!), לאכול במקום ההוא שתמיד רציתם, לבקר בתערוכה ההיא שאוטוטו נסגרת, או לצאת לטיול באזור המועדף עליכם. העיקר שתבלו זמן יחד. אל תחפשו רעיונות למתנה לאמא שלכם, כי מצאתם הזדמנות יוצאת דופן ליצור חוויות משותפות וזיכרונות שיישארו אתכם הרבה אחרי החוויה עצמה.

אם אתם לא בטוחים מה אתם בדיוק רוצים

אם אתם רוצים לתת מתנה לאמא ומחפשים רעיונות מוצלחים אך לא ממש בטוחים מה לקנות לה, הטיפ שלנו הוא לכו על בטוח. זה אומר כמה דברים אבל מעבר לרכישה בטוחה וחווית קניה מהנה באתר שלנו, ללכת על בטוח זה לקנות תכשיט, כי אין ספק שכל אישה, גם אמא שלכם, תשמח ותתרגש מתכשיט. מגיע לה, לאמא שלכם, ואתם יודעים את זה יותר טוב מכולם.

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !