מתנות בלתי נשכחות לרגעים בלתי נשכחים – רעיונות למתנה ליולדת

אין ספק שלאישה שהביאה חיים אל העולם הזה, מגיע צל"ש אך מאחר ואין באפשרותכם להעניק כאלו, לכו על מתנה. אם אתם מחפשים רעיונות למתנה ליולדת, הכנו לכם רשימה מקורית

רעיונות למתנה ליולדת שהיא עוד לא קבלה

יולדות רבות מקבלות מתנות כמו "עוגת" חיתולים, או סט של תמרוקים כמו סבון איכותי וקרם גוף מפנק. אין ספק שמדובר במתנות מהנות עבור יולדות. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים רעיונות למתנה ליולדת מהסוג שרוב הסיכויים שהיא עדין לא קבלה, כדאי שתקראו את הרשימה שהכנו במיוחד בשביל היולדת המיוחדת שאתם חושבים עליה בדיוק עכשיו.

באמירה אישית: מתנות בעיצוב אישי לאם ולתינוק

כיום, ישנם בארץ בתי עסק רבים, בעיקר עסקים קטנים, אשר מספקים מוצרים שונים במיתוג אישי. זה יכול להיות חלוק רחצה עם שם היולדת או סמל מיוחד עבורה, או סט לרך הנולד הכולל מוצרים כמו סט בגדי תינוקות במיתוג אישי, חיתולי טטרה ממותגים וכיו"ב. ניתן כמובן לבחור בסט משולב ליולדת ולתינוק ולקבל מגוון רחב יותר של מוצרים במיתוגים אישיים עבור כל אחד מהם. 

לתפוס את הרגע: צילומי משפחה, אם וילד

יולדות רבות לא חושבות על כך לפני הלידה ולא מתפנות לכך לאחר הלידה והיו מאוד רוצות לתעד עבורן ועבור משפחתן המתהווה, רגעים קסומים. אחד הרעיונות למתנה ליולדת שיכול לרגש כל יולדת ולשמח כל משפחה באשר היא, הוא שובר לצילומי משפחה, או לצילומים מרגשים של אם וילד.

טיפ מאיתנו: קחו את המתנה שלכם אל השלב הבא ותאמו להם את היום ביומן, טפלו בכל הסידורים שיש לבצע ופנו את המשפחה ליום פינוק של ממש במהלך יום הצילומים.

להזכיר לה להתקשט: תכשיטים

תכשיטים יכולים להיות כל-כך הרבה מעבר לתכשיטים עצמם. הם תזכורת לכל אישה על נשיותה, אישיותה ועל מי היא בלי קשר לאימהות שבה. תכשיטים הם מתנה בעלת ערך רב שנשמר לשנים ומהניסיון שלנו למדנו שנשים רבות שומרות על תכשיטיהן לאורך השנים ונהנות להיזכר בכל אותם הרגעים בהם קבלה אותם, ענדה אותם והתקשטה בהם. בראש ובראשונה בשביל עצמה.

טיפ על בינו לבינה: אם אתה גבר שמחפש רעיונות למתנה ליולדת שלצידך, ככל שידוע לנו, היא מצפה לזה. בקרב זוגות רבים מקובל שהגבר קונה תכשיט לאישה לאחר כל לידה. אם זו לידה ראשונה ואתה לא בטוח, תדע לך שהחברות שלה קבלו, רק אומרים.

במחשבה תחילה: לפנק לפנק לפנק

יולדות רבות זקוקות למנות שכל תכליתן היא מילוי באנרגיות. יכול להיות שעבור אחת מילוי באנרגיות יהיה לקחת אותה ליום שופינג, לאחרת זה להוציא אותה לטיול בחיק הטבע. דאגו למתנה שתמלא אותה מכל בחינה אפשרית. רעיונות כמו מסאז', או ארוחה מפנקת או שילוב של השניים בחברה טובה, יתקבלו תמיד בשמחה. זכרו שיש תינוק שאתם כנראה תשמרו עליו בזמן שהיולדת תתפנק.

מתנה משלכם: עשו זאת בעצמכם

מתנה שכולה תשומת לב, מחשב ועשייה שלכם כלפי היולדת. הכינו לה ארוחה והגישו לה לפתח ביתה, תהיו יצירתיים ותנו לה קופון לבייביסיטר לילד או לילדים (ואם אפשר כמה קופונים, עדיף), לכו לקפל או לעשות לה כביסה, תציעו את המיטות. תהיו שם כדי שהיא תוכל פשוט להתקלח בשקט או לשבת ולשתות קפה. חם. כל מה שתעשו למען היולדת ירגש אותה. עשו מתוך מחשבה עליה.

אנחנו מזמינים אתכם למצוא רעיונות נוספים למתנות ליולדת, או לכל אישה מיוחדת בחייכם ממגוון התכשיטים שאנחנו מציעים באתר שלנו. אנחנו בעדיתא יודעים שתכשיט ייחודי יגרום לכל אישה להיזכר מיידית באישה שהיא

עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !