אלגנטיות קלאסית – שרשראות כסף משובצות פנינה

אחד הדברים המיוחדים בענף התכשיטים הוא, שלמרות כל ההתקדמות והעיצובים המודרניים, יש כל הזמן התבוננות, השראה והמון מקום של כבוד לסגנונות ישנים יותר, ראשוניים כמעט, אפשר לומר של עיצוב תכשיטים. אין ספק שהפנינה שומרת על מקומה המכובד מזה שנים בענף התכשיטים וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של תכשיטים משובצים פנינים, המשווים מראה אלגנטי ויוקרתי.

גלגולה של פנינה 

פנינה היא אבן חן, והדבר שמייחד אותה מאבני חן אחרות, הוא שהמקור שלה הוא ביולוגי ולא מינרלי. היא גדלה בקונכיות ימיות אשר כיום מגודלות לרוב בצורה מבויתת ומבוקרת והיא עשויה בעיקר מסידן פחמתי. בשל הרכבה הייחודי, היא רגישה מאוד במגע עם חומצות מכל הסוגים. שימוש בפנינה בשיבוץ תכשיטים נעשה משחר ההיסטוריה ולאורך השנים, שכן, יש לכך הוכחות עוד בתקופה אשר לפני הספירה.

הפנינה כמובילה טרנדים בתכשיטים משובצי פנינים

אין ספק שהפנינה מובילה לא פעם טרנדים בעלי נגיעה רבה לעבר וסגנון "וינטג''", יחד עם זאת, ניתן לראות מגוון רחב של שיבוצי פנינים בתכשיטים מעוצבים בסגנון מודרני ועדכני. שרשראות כסף משובצות פנינה, כמו גם שרשראות זהב משובצות פנינה נחשבות כתכשיטים קלאסיים בולטים בכל הקשור לתכשיטים משובצי פנינים.

למי מתאימים תכשיטים משובצי פנינה?

האמת היא, שלכל מי שרוצה להיראות קלאסית ואלגנטית בצורה שאינה מוחצנת בצורה מוגזמת. כל מי שרוצה לשמור על הקלאס שלה בנגיעות יפות של פנינה טבעית ובהירה בעלת ברק ייחודי, תוכל להנות מכל אחד מהתכשיטים משובצי הפנינה. אחד הדברים המייחדים את הפנינה, על אף היותה אבן בהירה, היא שהיא מחמיאה הן לבעלות גוון עור כהה והן לבעלות גוון עור בהיר. הפנינה מתאימה לכולן, כן, היא בעלת מראה טבעי ומחמיאה כשלעצמה, על אחת כמה וכמה כאשר חלק משרשראות כסף משובצות פנינה או תכשיטים אחרים משובצי פנינה.

שרשראות כסף משובצות פנינה – שילוב מנצח

שילובה של פנינה בתכשיטים רבים משווה לה ערך נוסטלגי ויוקרתי. אין ספק ששרשראות כסף משובצות פנינה הן גולת הכותרת של השיבוצים, שכן השילוב של הכסף הבוהק והפנינה הבהיר מספקים מראה קלאסי ואלגנטי. לא סתם שרשראות כסף משובצות פנינה הן מהתכשיטים משובצי הפנינה, המבוקשים ביותר וסביר להניח ששרשראות כסף משובצות פנינה כאן כדי להישאר עוד זמן רב.

5 תכשיטים מבוקשים שעושים שילוב של פנינים משובצות

ניתן למצוא מגוון רחב של תכשיטים משובצים בפנינים. חמשת התכשיטים היותר מבוקשים ולכן מובילים בטרנד משובצי הפנינה הם:

  • שרשראות כסף משובצות פנינה
  • בשילוב המנצח של הכסף ופנינה בשרשראות כבר כתבנו מעלה ואין ספק שמדובר באחד התכשיטים היותר בולטים בטרנד.

  • שרשראות זהב משובצות פנינה
  • להבדיל משרשראות כסף משובצות פנינה השומרות על אחידות בגוון, הרי ששרשראות זהב משובצות פנינה נותנות ניגודיות רכה ונעימה בין הזהב הצהוב והחם לבין הבהירות הטבעית של הפנינה.

  • טבעות משובצות פנינה
  • טבעות בעלות מראה קלאסי, עשויות זהב או כסף ומשובצות לרוב בפנינה אחת. ניתן למצוא גם טבעות בעיצוב המשלב מעין "כיתור" מעוטר מסביב לפנינה, המספק מראה וינטג'י מסקרן.

  • עגילים צמודים משובצי פנינה
  • עגילים צנועים ויפיפיים, משובצי פנינה והיא זו שעושה את העגיל, שכן בעגיל צמוד, המקום העיקרי שמור לאחת והיחידה, הלוא היא הפנינה.

  • עגילים תלויים משובצי פנינה
  • עגילים המאפשרים עבודה ומקום לחומרי גלם נוספים במראה הכללי, מעבר לפנינה עצמה ומאפשרים משחק מגוון יותר בעגיל. ניתן למצוא עגילים תלויים משובצי פנינה בעיצובים מודרניים וקלאסיים כאחד.

    מומחים בשיבוץ יוקרה

    אם אתם מחפשים תכשיטי פנינים ברמה גבוהה אשר עושים שילובים מעוצבים של אבנים שונות ובניהן גם פנינה, אין ספק שעדיתא היא המקום הנכון. אנחנו בעדיתא, מציעים מגוון רחב של תכשיטים מכל הסוגים, כולל תכשיטים משובצי פנינה. נשמח שתצרו אתנו קשר בכל בנוגע לכל אחד מהתכשיטים.

    עדיתא – ככה בוחרים תכשיטים !