תכשיטים מעוצבים לאישה

היו ימים בהם שוק התכשיטים היה סגור למדי. תכשיטים מעוצבים לאישה היו נחלתם של מספר מצומצם יחסית של מעצבים והמלאי שהוצע על ידם היה As Is – זה מה שיש, תבחרי את מה שהולם אותך. הימים הללו נעלמו מן העולם.
בשנת 2022 האפשרויות הן רבות מאי פעם – אם אישה תרצה תכשיט מעוצב בהתאמה אישית
היא תמצא מקומות רבים שיוכלו להעניק לה בדיוק את מה שהיא מחפשת.

תכשיטים מעוצבים – עשי זאת בעצמך

מי שעומדת בחוד החנית של תכשיטים מעוצבים לאישה בהתאמה אישית היא עדיתא גולד. זוהי חנות אונליין שמאפשרת ללקוחה לבחור בעצמה את העיצוב לתכשיט מבין מגוון סגנונות וצבעים. ניתן ממש להרכיב תכשיט בעיצוב אישי כולל מידות, כך שכל אחת יכולה להפוך למעצבת של התכשיט של עצמה.

בחנות החדשנית של עדיתא ניתן להרכיב תכשיטים מעוצבים כגון תליונים, שרשראות, צמידים, עגילים, טבעות, חרוזי זהב, תוך כדי שיבוץ אבני חן ואבני לידה לפי בחירה. אם כך, ללקוחה יש השפעה גם על המידות, גם על סגנון העיצוב וגם על המרכיבים של התכשיט. עבור מי שמבינה בתכשיטים וגם עבור מי שרוצה ליצור את התכשיט האידיאלי עבור הטעם שלה, זוהי חוויה מיוחדת ומרגשת.

הגדולה של תכשיטים מעוצבים באופן אישי לכל אישה היא שכך ניתן לשלוט לא רק בעיצוב ובסגנון אלא גם במחיר. ניתן להתאים תכשיט מעוצב יפהפה שיתאים לכל תקציב, ויגיע עד הבית תוך 14 ימי עסקים.

אבני חן נפוצות

כאשר באים לבחור תכשיט מעוצב בהתאמה אישית כדאי להכיר את כל אבני החן האופציונליות ואת תכונותיהן.
אבני חן פופולריות הן רוזקוורץ, אופל לבן, טורקיז, פנינה, מלאכית,  גרנט, טופז, אמטיסט, מונסטון, אופל כחול, לברדורייט, אוניקס, אמרלד, אופל שחור, לאפיס לזולי, יהלום, ספיר, רובי, פרידוט, קרנליאן, סיטרין, אילת, ג'ייד, סמוקי קוורץ
תוכלו לקרוא ולהכיר את המראה והתכונות של כל אחת מבין אבני החן ממש כאן.

תכשיטים מעוצבים מוכנים

מובן שאם אינך מעוניינת להרכיב תכשיטים בכוחות עצמך, ישנן אפשרויות רבות של תכשיטים מעוצבים לאישה אשר מוכנים מראש. קיים מבחר רב של תכשיטים מהודרים שהורכבו בידי מעצבים ובעזרת סיילים והנחות ניתן גם להשיג אותם במחירים משתלמים.
תכשיטים מעוצבים פופולריים במיוחד הם עגילים. עם זהב 14 קראט ועם שיבוץ של מגוון אבני חן, צורות ועיצובים, ניתן כיום להשיג עגילים מרהיבים במחירי מבצע, החל מ-375 שקלים.
.בחנות התכשיטים און ליין של עדיתא תכשיטים