תכשיטי וינטג זהב

אז מה זה בעצם וינטג'?

המושג וינטג' מגיע מעולם היין והוא למעשה מתייחס לתהליך ההתיישנות שלו. כפי שיין משתבח עם השנים כך גם פריטי הוינטג'. 

המושג מתחלק ל 2 קטגוריות:

תכשיטי וינטג' שהם למעשה תכשיטים בני 30-50 שנה. הם נחשבים תכשיטים מיושנים ומחירם נקבע ע"פ הערך האומנותי. אך עם זאת, אם התכשיט ישן מאוד ולא נשמר כראוי, ערכו יורד.  

הסוג השני הוא תכשיטים בסגנון וינטג', שהם למעשה תכשיטים אשר מיוצרים כיום אך מסוגננים לפי תקופה מסוימת. מעצבים רבים לוקחים השראה מאותן תקופות ויוצרים קו וינטג' משלהם. מה שאומר למעשה, שגם אם לא מצאתם תכשיט וינטג' אמיתי, תמיד תוכלו למצוא תכשיטים אשר מיוצרים כיום בסגנון וינטג'. 

תכשיטי הוינטג' מגיעים בכל מיני סגנונות. החל מ- סיכות פלסטיק אשר נחשבו לאייקוניות בתקופה והוסיפו טאץ אישי לבגד ועד קמעות, תליונים, טבעות, עגילי קליפס וקישוטי שיער.

קולקציית הוינטג' בעדיתא

החלטנו ליצור קולקציה שלמה של תכשיטים בסגנון וינטג' אשר מלווה אותנו לאורך תקופה ארוכה. סגנון זה מאפיין למעשה את תכשיטי הדגל שלנו. ניתן למצוא תכשיטים בעבודת יד בעיצוב מיוחד ובשילוב אבני חן וזרקונים בצבעים. אנו מציעים טבעות, תליונים ועגילים בסגנון דומה ובמגוון רחב של דוגמאות.

יש לנו קולקציה גדולה מאוד באתר של תכשיטי וינטג' זהב 14K וזו הקולקציה הנמכרת ביותר. ובאותה קטגוריה לנוחיותכם תוכלו למצוא גם תכשיטי כסף וציפוי. וזאת על מנת שתוכלו ליהנות מכל האופציות וע"פ התקציב המתאים לכן. 

חלק מהטבעות שלנו, מיוצרות בגימורים מיוחדים ובסגנון עתיק בשילוב אבן חן גדולה. אשר כמו בתכשיטי הוינטג' של פעם הן תופסות את העין והן בעלות נוכחות בשל גודלן וצורתן המיוחדת.  כמו כן ניתן להרכיב סטים מיוחדים של תליון וינטג' עם טבעת ועגיל תואמים ולהינות ממגוון גדול של אבני חן כגון: טורקיז, מונסטון, אוניקס, לברדורייט, לאפיס, מלאכית, רוז קוורץ, אופל לבן, אופל כחול, אמטיסט ועוד.

בפינת העגילים, ניתן למצוא עגילים בסגנון וינטג' עם מתלה ארוך ומסוגנן בשילוב אבני חן ובמראה  ייחודי, עם גימורים שונים ובגדלים שונים. אותו הדבר תקף גם לשרשראות שלנו.

תכשיטים על זמניים

חברתנו מייצרת תכשיטים כבר מעל ל- 40 שנה ומחדשת את העיצובים מידי תקופה. אך תכשיטי הוינטג' המיוחדים שלנו הם בעלי ביקוש רב ומעולם לא יצאו מהאופנה בשל ייחודיותם. לכן, באתר שלנו יש חלק גדול מאוד אשר מוקדש לסגנון זה בשל הביקוש הגבוה. אז אם את חובבת וינטג' אין ספק שהגעת למקום הנכון. אנו בטוחים שאצלנו בחנות האונליין תוכלי למצוא את הסגנון שלך! במידה ותרשמי לניוזלטר שלנו תוכלי להישאר מעודכנת בפריטים חדשים ולהינות מהטבות שוות במיוחד במיוחד לחברות מועדון הלקוחות! אז מחכים לביקור שלך באתר ומקווים שפריטי הוינטג' שלנו יהיו חלק מקופסת התכשיטים שלך.

משפחת עדיתא בשביל פה לכל שאלה, ייעוץ והכוונה.
טלפון שירות לקוחות: 076-599-1174 | אימייל: adita@aditagold.co.il