תכשיטי וינטג זהב לבן

ראשית נתחיל בהבדל בין זהב צהוב לזהב לבן-  ההבדל הוא במתכות איתו הזהב מעורבב.

סגסוגת זהב צהוב מעורבבת לרוב עם כמות קטנה של כסף ונחושת, אך ישנן תרכובות נוספות ואין תרכובת אחת מקובלת חוץ מסימון הקראט. לדוגמה: זהב 14 קראט מכיל בערך 53% זהב וכמות הנחושת והכסף משתנה בהתאם למקום בו היא מיוצרת. סגסוגת זהב 18 קראט מכילה כ - 74% זהב וכמו שציינו קודם לכן, היחס בין שאר המתכות משתנה אצל כל יצרן.

זהב לבן מיוצר על ידי ערבוב של זהב עם מתכות לבנות כמו אבץ וניקל. הסגסוגת אמנם נהיית לבנה יותר אבל עדיין נשארת עם גוון צהבהב ולכן את כל התכשיטים המיוצרים זהב לבן, מצפים ברודיום על מנת שהתכשיט יולבן ויבריק. עם זאת חשוב לדעת שלרודיום יש נטייה להתקלף עם הזמן ולכן מומלץ אחת לכמה זמן לצפות מחדש את התכשיט במידה והשימוש בו הוא רב.

שרשראות ותליוני זהב לבן 

שרשראות זהב לבן מגיעות בדגמים שונים, חלקן בשילוב אבני חן וחלקן בשיבוץ זירקונים ובעיצובי וינטג', קלאסי ועוד. השרשראות מתאימות ליום יום וכן לאירועים שונים, הן מיוצרות באיכות גבוהה ובעבודת יד. זו ללא ספק המתנה המושלמת! 

אצלנו בעדיתא תוכלו לרכוש שרשרת ותליון גם בנפרד לנוחיותכם. 

טבעות זהב לבן

חלק גדול מטבעות זהב לבן שלנו הן בעיצוב וינטג' עם גימורים מיוחדים ועיטורים שונים, עם שילובים של אבני חן , זירקונים ועוד. כל התכשיטים שלנו מיוצרים בעבודת יד ובאיכות הטובה ביותר על מנת שתיהני מהתכשיט שלך לאורך זמן.  והדגמים מדהימים! 

עגילים מזהב לבן 

אם לא ידעת, חלק גדול מהעיצובים שלנו הוא תכשיטי וינטג' עם דגמים מיוחדים והעיצוב שלהם הוא על זמני ותמיד ישאר אופנתי בקרב אוכלוסיה גדולה מאוד. מבין העגילים, תוכלי למצוא עגילים תלויים עם מתלה ארוך/ קצר ובשילוב אבנים שונות. כמו כן יש גם עגילים קלאסיים צמודים לאוזן . המגוון כל כך רחב וכל שנותר לך הוא רק לבחור את מה שאת הכי אוהבת.  

אצלנו בעדיתא תוכלי למצוא מגוון רחב של תכשיטים בעבודת יד וכן תכשיטי וינטג' על זמניים, מסוגננים ומיוחדים וחלקם  הגדול משולב אבני חן כגון: אוניקס, אופל לבן, אופל כחול, אופל שחור, לברדורייט, טורקיז, גרנט, אמטיסט, מונסטון ועוד!

קטגוריית תכשיטי הוינטג' שלנו מכילה בתוכה עיצובים רבים וחלקם אכן עשויים זהב לבן . בין אם את חובבת תכשיטים קלאסיים ובין אם את מעדיפה תכשיטי וינטג', המאגר שלנו כל כך גדול כך שתוכלי להתחבר לסגנון שלך ולבחור את המועדפים עלייך בקלות. 

אנו דואגים כל הזמן לחדש ולרענן את המלאי כדי שתוכלי להתחדש ולהתעדכן כל הזמן.

אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל קופונים שווים לרכישות הבאות ועם זאת, להתעדכן לפני כולם בקולקציות החדשות ועוד. 

משפחת עדיתא פה בשבילך בכל שאלה, ייעוץ והכוונה.

טלפון שירות לקוחות: 076-599-1174 | אימייל: adita@aditagold.co.il