תכשיטי זהב אונליין

משבר הקורונה שפקד את ישראל ואת העולם ייכנס לספרי ההיסטוריה כאחת מנקודות הציון החשובות בהיסטוריה האנושית. ניתן לציין לא מעט השפעות שליליות שהביאה הקורונה אך אנחנו כאן כדי לדבר ולחשוב חיובי. ובתחום המדובר, הרי שהמציאות בעידן הקורונה יצרה מצב בו קניות ברשת נהיו קלות יותר מאי פעם וכך גם רכישה של תכשיטי זהב אונליין.

האם זול יותר לקנות תכשיטי זהב אונליין?

זהב נחשבת למתכת יוקרתית במיוחד מאז שחר ההיסטוריה. תכשיטי זהב היו ונותרו הפריט המבוקש ביותר בקרב נשים ומחירם האמיר לאורך השנים במקביל לעליית מחיר הזהב (פירוט בהמשך המאמר).

לאור כל זאת, המעבר לרכישה תכשיטי זהב אונליין היה חשוב מאוד כדי לשמור על רמת מחירים שפויה בשוק התכשיטים. חנויות אונליין איפשרו להוריד את מחיר תכשיטי הזהב אשר היה גבוה באופן מסורתי.

הסיבה לכך ברורה: חנויות אונליין מאפשרות לחסוך בעלויות של שכירות, חשמל, מוכרים ועוד הוצאות שונות שמעלות את מחיר תכשיטי הזהב. כאשר את קונה תכשיטי זהב אונליין את מקבלת מחיר נטו של התכשיט המעוצב לאישה ולא של כל הפרוצדורה שנדרשת לצורך מכירתו בחנות בקניון. אתר אינטרנט מאובטח תמיד יהיה זול בהרבה מאשר חנות תכשיטים מאובטחת.

 

כיצד נקבע מחיר הזהב?

מחיר תכשיטי זהב מושפע מאוד ממחיר הזהב בעולם. גם את מחיר הזהב ניתן למצוא אונליין בכל רגע נתון והוא מתעדכן באתר Goldprice.

מחיר זהב שמופיע באתר זה מתייחס למחיר אונקיה שמשקלה הוא כ-28.34 גרם. מחיר אונקיית זהב עולה ביציבות לאורך ההיסטוריה. בתחילת שנות ה-2000 היה מחיר אונקיה כ-250 דולר וכיום הוא נע סביב 2,000 דולר.

העלייה המתמדת במחיר הזהב הופכת אותו להשקעה מצוינת וסולידית. בעידן האינפלציה כאשר הכסף מאבד מערכו כל הזמן, הזהב הוא נכס פיזי של מתכה עמידה ונשמרת. זהו לא רק תכשיט יפהפה אלא גם נכס שערכו יהיה שווה הרבה יותר ככל שהזמן חולף.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים תכשיטי זהב אונליין?

ישנן כאמור הרבה מאוד חנויות שמציעות תכשיטי זהב. חשוב לבחור במותג מוכר ואמין, בעל אתר מאובטח מאחר שאתם משלמים באשראי באמצעות הרשת. גם תעודת אחריות היא חלק חשוב שיש לוודא.

חשוב לבדוק לפני שמזמינים את מדיניות ההחזרות של האתר. זה חשוב במיוחד כאשר רוכשים תכשיטי זהב אונליין לפני שמודדים אותם. גם מדיניות המשלוחים היא חשובה – אין שום סיבה שתשלמו על משלוח של התכשיטים עד הבית, זהו הרי היתרון הגדול בחנות אונליין.

אלמנט חשוב נוסף בחנות תכשיטי זהב אונליין היא האפשרות לקבל התאמה אישית לצרכי הלקוחה. כאן דרוש מענה אונליין מהיר ומקצועי שגם יוכל לייעץ וגם לספק כל בקשה או שינוי בתכשיט הזהב שבו את מעוניינת.