תליוני כסף מומלצים

תליונים הם מתנה נהדרת לכל אישה ולכל מאורע. במאמר זה נספק סקירה של תליוני כסף מומלצים במחיר משתלם במיוחד לנשים בעלות טעם טוב.

באופן טבעי, מחיר תליוני כסף הוא נמוך יותר מאשר מחיר תליוני זהב. אולם אין מה להתבייש בתליוני כסף מאחר שמדובר בתכשיטים מעוצבים לאישה שיכולים לשדרג בענק את המראה שלך ולסחוט מחמאות אינספור. רק צריך למצוא את תליוני כסף שמתאימים ללוק, לטעם ולתקציב שלך.

תליון כסף עגול

קחו תליון כסף 925 עגול ועדין בעיצוב מיוחד, עם שיבוץ של אבן חן יפהפייה ותקבלו תכשיט מעוצב שכל אישה תשמח לקבל. הם מעניקים מראה אלגנטי שמשתלב עם כל הופעה.

תליוני כסף מומלצים הם אלה בסגנון וינטג', בשיבוץ אופל כחול, מונסטון לבן או לברדורייט ירוק.

מומלץ לנסות גם תליון מעוטר עגול כסף 925 בשיבוץ טורקיז, תכשיט נשי וססגוני במיוחד. תליון כסף מעוטר נוסף אשר נמצא ברשימת המומלצים שלנו הוא בשיבוץ לאפיס, אבן כחולה במיוחד ובעלת מראה דרמטי ומרשים, או בשיבוץ אבן גרנט בצבע בורדו. גם תליון בשיבוץ אבן אוניקס שחורה מומלץ מאוד ויכול להתאים לכל הופעה ומאורע.

תליון כסף שימשוך עיניים

מחפשת תליון כסף שימשוך עיניים ויוסיף צבע למראה שלך? זהו בין התכשיטים המומלצים ביותר, תליון כסף 925 בשיבוץ אבן אופל גדולה 14 מ"מ. זהו תליון שמשלב בתוכו צבעים וגוונים רבים ולא ישאיר אף אחד אדיש אליו ואליך.

תליוני כסף עם מסר

ואולי את מחפשת תכשיט מעוצב קצת אחר? תליון כסף עם מסר או אמירה. בין תליוני הכסף המומלצים שלנו תוכלי למצוא תליון עדין בצורת עץ החיים, עשוי בעבודת יד בהשראת המקורות.

מה לגבי תליון כסף מעוצב שמציג סמל של מגן דוד? תליון כסף 925 עגול בשיבוץ אבן חן במידה 3 מ"מ (גרנט/ טורקיז/ לאפיס/ אופל כחול) הוא תכשיט שמשלב יופי ויהדות.

עוד אפשרות היא תליוני כסף 925 בצורת חמסה – תכשיט קלאסי, מעודן בעבודת יד ישראלית. ישנו גם תליון כסף חמסה משובץ באבני אופל כחול שמומלץ לחובבות המראה האתני.

תליוני כסף בהתאמה אישית של עדיתא גולד

עדיתא גולד היא חנות אונליין של המותג אלפסי תכשיטים, העוסק בעיצוב ותיקון תכשיטים. אנחנו מציעים ללקוחותינו מגוון עצום של תכשיטים מעוצבים לאישה במחירים סופר אטרקטיביים השווים לכל כיס.

אולם מעבר למגוון הרחב, אנחנו יודעים כי לכל אישה יש את הטעם האישי שלה ולעתים ישנן גם בקשות מיוחדות. לכן אנחנו זמינים עבורכם תמיד כדי ליצור תליוני כסף בהתאמה אישית, custom made, כך שכל אחת תוכל להרכיב את התכשיט האידיאלי עבורה.