תכשיטים כסף טהור

תכשיטים עשויים כסף טהור יכולים להתאים לכל אישה, לכל לוק ולכל סיטואציה. הסיבה העיקרית לכך? ובכן, תכשיטים מכסף טהור מספקים מראה קלאסי נצחי, כזה שהיה הולם אישה באותה מידה במאה ה-19, בשנות ה-60, או בשנת 2022.

תכשיטי כסף טהור בהתאמה אישית

כסף היא מתכת אשר השתמשו בה לייצור תכשיטים מאז ומעולם. ועדיין, כסף נותר טרנדי גם בימינו, במיוחד תכשיטים מכסף טהור המיוצרים בעבודת יד איכותית אשר יורדת לפרטים הקטנים ביותר. על אחת כמה וכמה כאשר בימינו הלקוחה יכולה לקבוע כל פרט ופרט בתכשיט כסף ולקבל אותו בהתאמה אישית אידיאלית לרצונות האסתטיים שלה.

מה זה כסף טהור?

סגסוגת כסף בדרגת טוהר של 92.5% מכונה בשם כסף 925, או כסף סטרלינג. כסף בטוהר 100% הוא רך מדי כדי שיהיה בו שימוש עבור תכשיטים ולכן ישנו צורך בסגסוגת עם 7.5% של מתכות אחרות, בדרך כלל נחושת.

כיצד מזהים תכשיט כסף טהור?

אם על תכשיט כסף ישנם סימנים שחורים הרי מדובר ככל הנראה בזיוף. דרך טובה לבחון זאת היא על ידי מריחת משחה גופרית על התכשיט. אם יופיע סימן כחול, אזי שזהו כסף טהור. זהו מבחן יעיל גם משום שהצבע הכחול קל להסרה בקלות ובאופן מיידי.

תכשיטי כסף מעוצבים לאישה

בעדיתא גולד ניתן למצוא טבעות כסף, צמידי כסף, שרשראות כסף, עגילי כסף צמודים ותלויים ומגוון רחב של תכשיטים מעוצבים לאישה עם כסף טהור, כולל עם שיבוצים של אבני חן מרהיבות.

מה זה עדיתא גולד? זוהי חנות האונליין של המותג אלפסי תכשיטים שהחל את דרכו לפני כ-40 שנה, ועוסק בעיצוב ותיקון תכשיטים, החל משלב הכנת הגלופה, ייצור התכשיט, שיבוץ ביהלומים ואבנים טובות, ליטוש וגימור התכשיט.

ההתמחות של עדיתא גולד לאורך השנים הוא עיצוב וצורפות של מאות דגמים ייחודים בהתאמה אישית לבקשת הלקוחות. אין בקשה, עיצוב או אבן שלא ניתן להשיג – עדיתא נותנים שירות מלא וקפדני לכל פרט ופרט שתעלי. והבונוס? ניתן להזמין תכשיטים אונליין דרך האתר במחירים אטרקטיביים ולקבל אותם במשלוח חינם עד הבית.