התכשיט הנכון לתחפושת שלך

פורים כמעט כאן, ובין אם נשתה עד לא ידע בזום או נקרא את המגילה באוויר הפתוח - ההיילייט של החג הוא כמובן זכייה במקום הראשון בתחרות התחפושות. בשנים האחרונות טרנד ה DIY צובר תאוצה גם בגזרת תחפושות לפורים - ובצדק, בשביל מה לקנות במיוחד תחפושת אם אפשר להכין כזאת מבגדים ואקססוריז שנמצאים בשימוש קבוע וישמשו אותנו גם בעתיד?בפוסט הבא תוכלי לעשות מאצ' בין התכשיט שישמש אותך גם בעתיד, לתחפושת המתאימה לך ביותר. פורים שמח.

וונדר וומן


יפה כמו אפרודיטה וחכמה כמו אתנה, מי לא הייתה רוצה להיות נסיכת האמזונות או גל גדות ליום אחד? בשביל להיות וונדר וומן מיוחדת וחזקה באמת הצמידי לבגד הגוף האדום והחצאית הכחולה את עגילי הברק שלנו שעשויים מזהב 14 קראט.

אלה יווניה


הדוניזם הוא מנת חלקך ואת מעדיפה בגד נוח ונשפך על צמוד וחשוף? כנראה שאלה יווניה היא התחפושת האולטימטיבית עבורך בחג הקרוב. הוסיפי לטוגה הלבנה עם עיטורי הזהב את מוטיב ענף עלי הזית על ידי ענידת טבעת הזהב המרהיבה שלנו - הנה הפכת לאלילה בין רגע.

בת הים הקטנה


אולי זה השיער האדמוני, קול הפעמונים, האהבה לים או יצר המרדנות שגרם לך לבחור להיות אריאל בת הים הקטנה ליום אחד. על מנת שתהיה לך תחפושת בת הים המושלמת אנחנו ממליצים לך להוסיף לביקיני ולסנפיר שרשרת צדפה בציפוי זהב. הנסיך אריק כבר מחכה לך על המזח.