המתנה המושלמת לאהובה המושלמת

גם אישה שיש לה הכל תשמח לקבל תכשיט נוצץ במתנה
אין דבר מרגש יותר מלהשקיע מחשבה, רצון וזמן רק בשביל להעלות חיוך באמצעות מתנה שתצליח לגעת עמוק בלב. וכשמדובר על מתנה לבת הזוג תכשיט זהב איכותי וייחודי הוא מתנה נצחית ומנצחת.
המבחר מבלבל. אבני חן יקרות, תכשיטי זהב אלגנטיים או אוצרות וינטג' ייחודים? כיצד מתאימים את התכשיט הנכון לאופייה של האישה היקרה לך?

לאוהבת היוקרה


עם אנרגיה של מרלין מונרו, היא תמיד תהיה מסמר הערב ותגנוב את ההצגה. כשהיא נכנסת לחדר כל העיניים מיד עליה וכולם מדברים על ההופעה המשגעת והחיוך הכובש. גלאם ושיק הם שמותיה השניים והיא לא פוחדת לעשות בחירות אופנתיות אמיצות. תכשיט מנצנץ ומלא נוכחות מקולקציית תכשיטי היוקרה שלנו תהיה מתנה מושלמת לאישה גדולה מהחיים, זוהרת, נועזת ומלאה בבטחון.

 

לאישה הקלאסית


היא כמו יין טוב שמתיישן ומשתבח, אישה חזקה שאוהבת ומעריכה את עצמה. היא נאמנה לאיכות ומבחינתה עידון היא מילת המפתח. הסרט האהוב עליה הוא "ארוחת בוקר בטיפאני" והיא עונדת את אותה מחרוזת פנינים בשילוב זוג עגילים תואם כבר שנים כמחווה לאודרי הפבורן. זוג עגילי זהב עדינים בשיבוץ אבני חן יהיו תוספת צבעונית
וראויה לאוסף התכשיטים הקלאסיים שלה.

לחובבת הוינטג

 
ניתן למצוא אותה מטיילת בשוק הפשפשים בעיניים נוצצות ומחפשת אחר אוצרות חבויים. היא חולמת על שנות השישים, שיער מבולגן, בריז'יט בארדו וסן טרופה. היא אוהבת את החיים כאשר הם מלאים, בצבע וצחוק והיא כמובן מחליפה תכשיטים ייחודיים בקצב מסחרר. עבורה, טבעת בסגנון וינטג' משובצת באבני חן מתוך תהיה הפינוק האולטימטיבי.